neseape Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Etter å ha vært strålende fornøyd med Handcent SMS i en måneds tid nå, har den plutselig, etter siste oppdatering, fått et stort behov for å si ifra at det kjører i bakgrunnen. Dette viser seg som en konstant notifikasjon som ikke lar seg fjerne. Noen som har opplevd samme problem som vet hvordan det løses? Har ikke funnet noe noe sted i instillingene til programmet. Kjører stock Android 4.4.4 på en Galaxy Alpha, selv om jeg ikke ser for meg at det bør ha noen betydning. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Etter å ha vært strålende fornøyd med Handcent SMS i en måneds tid nå, har den plutselig, etter siste oppdatering, fått et stort behov for å si ifra at det kjører i bakgrunnen. Dette viser seg som en konstant notifikasjon som ikke lar seg fjerne. Noen som har opplevd samme problem som vet hvordan det løses? Har ikke funnet noe noe sted i instillingene til programmet. Kjører stock Android 4.4.4 på en Galaxy Alpha, selv om jeg ikke ser for meg at det bør ha noen betydning. Hva er det du ønsker å oppnå? Du ønsker å fjerne notifikasjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå