Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kosmetisk bedring av tenner

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg satt og så igjennom mange gamle bilder av meg på Facebook. Altfor mange bilder jeg tror kunne vært pene av meg, er ødelagt av at jeg har et lite pent smil. Fortennene mine er enorme, tennene litt mer mot siden er kantene og stygge. Undertennene er preget av emaljefeil fra barndommen og diverse diverse. Tennene ser rett og slett ikke bra ut.

Derfor spør jeg; noen som har erfaring med kosmetisk fiksing av tenner? Hvor mye koster det? Er det verdt det? Hvorfor bør jeg være skeptisk og hvorfor bør jeg kjøre på? Penger har jeg, men er litt usikker på reaksjonene fra folk rundt meg...

Anonymous poster hash: 31a15...e60
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg satt og så igjennom mange gamle bilder av meg på Facebook. Altfor mange bilder jeg tror kunne vært pene av meg, er ødelagt av at jeg har et lite pent smil. Fortennene mine er enorme, tennene litt mer mot siden er kantene og stygge. Undertennene er preget av emaljefeil fra barndommen og diverse diverse. Tennene ser rett og slett ikke bra ut.

Derfor spør jeg; noen som har erfaring med kosmetisk fiksing av tenner? Hvor mye koster det? Er det verdt det? Hvorfor bør jeg være skeptisk og hvorfor bør jeg kjøre på? Penger har jeg, men er litt usikker på reaksjonene fra folk rundt meg...

Anonymous poster hash: 31a15...e60

Det er ikke mulig å anslå for noen her, dersom de ikke er tannlege selv, hva som kan gjøres og hva det kan koste. Jeg vil bare si at det siste du skal bekymre deg om, er hva folk vil si. Dette er ditt valg. Det har ingen andre noe med :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...