DAM Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Lurer på hvilke strategispill dere har prøvd og er mest fornøyd med/har hatt det mest gøy med? Personlig ville jeg si Rome: Total war eller Command and Conquer: Generals. To fantastiske og gode spill, begge er fra midten av 2000 - 2010 og har fått god kritikk. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Hm, de jeg har kost meg mest med de siste årene er vel stardrive og sins of a solar empire, begge rom spill, nå de siste ukene har jeg kost meg med medieval 2 total war. Men beste minner er age of empire 2, runnet alle kampanjene, hadde masse gøy online med lokale kompiser. Etter det kommer rome 1 og shogun 1 fra total war. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 1 plass : StarCraft 1. 2 plass : StarCraft 2. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Company of Heroes og Age of Empires 3. Lenke til kommentar
DAM Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 AoE. Har prøvd alle, utallige timer med gøy. Spesielt mot andre. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 AoE. Har prøvd alle, utallige timer med gøy. Spesielt mot andre. Spiller ofte 4v4 med brorn min og vennene hans på AoE3. Kan ta opp til 2-3 dager. Kjempegøy! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Generals, Red Alert 2, AoE-spilla. Synd det ikke ble noe av Generals 2.. 1 Lenke til kommentar
DAM Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Generals, Red Alert 2, AoE-spilla. Synd det ikke ble noe av Generals 2.. Lenke til kommentar
DAM Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Syntes at Generals 2 kunne slått an. Men håpet er ikke helt ute ennå! Leste forleden at de som har rettighetene til spillet(går utifra at det ennå er EA) leter etter et firma som skal ta over jobben. Lenke til kommentar
DAM Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Har i senere tid begynt med noe som heter Lord of the rings: Battle for Middle Earth. Fantastisk spill hvis dere spør meg. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Lenge siden jeg har kost meg med strategi, men av RTS er det vel Red Alert 1/2, Tiberian Sun og Starcraft 1 jeg setter høyest. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Har hatt ekstremt mye moro med de ulike utgavene av Civilization og med Paradox sine spill. Særlig Crusader Kings 2 for sistnevnte. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Er glad i RTS i større grad enn turbaserte strategispill. De jeg har hatt mest glede av (I en noenlunde grei rekkefølge) er C&C Tiberian Sun, C&C Red Alert 2, C&C Red Alert, Age of Empires 2, Rise of Nations, C&C Generals Starcraft, Dune 2 og C&C (Tiberian Dawn). Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Lenge siden jeg har kost meg med strategi, men av RTS er det vel Red Alert 1/2, Tiberian Sun og Starcraft 1 jeg setter høyest. Ahhh, Red Alert.. Gode gamle dager (Jeg er 18år, så jeg har vell ikke lov å si det, men jeg gjør det likevell.) Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Risk. Brettspillet.Det originale, før det ble utbedret/revidert. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Risk. Brettspillet.Det originale, før det ble utbedret/revidert. OMG JA!!! 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Risk. Brettspillet.Det originale, før det ble utbedret/revidert. OMG JA!!! Alt føles bra til du trekker oppdragskortet med 24 områder, eller Asia. 1 Lenke til kommentar
DAM Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 Er glad i RTS i større grad enn turbaserte strategispill. De jeg har hatt mest glede av (I en noenlunde grei rekkefølge) er C&C Tiberian Sun, C&C Red Alert 2, C&C Red Alert, Age of Empires 2, Rise of Nations, C&C Generals Starcraft, Dune 2 og C&C (Tiberian Dawn). Jeg må innrømme at jeg savner Rise of Nations 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå