Stifi Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Heisann, Fikk denne advarselen i dag fra NORD32: Er ganske bevist på slike ting og surfer alltid trygt. Har kjørt følgende: -NOD32 (Kjører betalingsversjonen) -Malwarebytes -Superantispyware Men får opp samme advarsel fra NOD32 etter følgende scanning. Noen som har noen forslag til hvordan jeg fjerner denne? Takker på forhånd for alle innspill. Edit 1: Kjørte scan av Malwarebytes og den finner ingen ting. Endret 27. oktober 2014 av Stifi Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Du kan jo prøve det som står her: http://malwaretips.com/blogs/sprotector-exe-virus-removal/ - eller se om du finner en nyere oppskrift; jeg googlet "SProtector.D" (Jeg har aldri hatt behov for å gjøre dette selv så jeg vet ikke hvor godt det fungerer.) Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Tokk den enkleste veien og formaterte maskinen. Problem sovled. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå