Birger Mulvik Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Pusterom Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Et, i mine øyne originalt fotografi hvor du får fram det lille i det store ved bruk av perspektiv, også det varme mot det kalde....med det mener jeg paret i farger som så fint er plassert mot den kalde betongverden...likte dette! mvh Ulv Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Et, i mine øyne originalt fotografi hvor du får fram det lille i det store ved bruk av perspektiv, også det varme mot det kalde....med det mener jeg paret i farger som så fint er plassert mot den kalde betongverden...likte dette! mvh Ulv Takk for de hyggelige betraktningene om bildet, Ulv ! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Apropos linjer....:-) Fin effekt du har fått frem her. (Toycamera?) De to personene på bildet tilfører litt liv i den ellers så grå og kalde betongbygningen. Morsomt og stilig. Flottingz! Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Apropos linjer....:-) Fin effekt du har fått frem her. (Toycamera?) De to personene på bildet tilfører litt liv i den ellers så grå og kalde betongbygningen. Morsomt og stilig. Flottingz! Takk for det, Pentaxen ! Jeg har kun mørknet bakgrunn til en viss grad Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Flott komponert med nydelige linjer og bruk av kontraster. Pen bruk av DOF mht bygningsmassen i bakgrunnen. Likte dette veldig godt. mvh Jan Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 Flott komponert med nydelige linjer og bruk av kontraster. Pen bruk av DOF mht bygningsmassen i bakgrunnen. Likte dette veldig godt. mvh Jan Takk for den utførlige og hyggelige tilbakemeldingen, Jan ! Lenke til kommentar
nutini Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Herlig bilde ! Arvid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg