AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 pleier du å vise dette til den personen? Hva gjør du for å se om vedkommende kanskje kan fatte noe interesse for deg? Jeg kan kanskje komme tilbake til hvorfor jeg lurer på dette, men det avhenger litt av hvordan respons det blir på dette. Og alle svar mottas med takk.Er du likegyldig, avvisende eller imøtekommende? Og har du noen gang erfart at du blir møtt med den samme fremtoningen da forøvrig, og om ikke, hva skjedde?Jeg har forståelse for at dette er individuelt og at alle har sine egne fremgangsmåter så derfor ønsker jeg å spørre dere, hvordan går dere frem? Og en liten ting til, hvis det viste seg at noen var for stolt, for å snakke med deg. Hvor interessert ville du da ha antatt at vedkommende var? Og i slike tilfeller, er det snodig hvordan det bare blir med det, også får en bare håpe at stoltheten til vedkommende klarer å gjøre en lykkelig(ere) da? Anonymous poster hash: 43f20...315 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Hvis jeg liker noen og de ikke viser tegn til interesse tilbake er jeg likegyldig. Ender stort sett som venner med fordeler i beste fall. Ingen jenter tar meg seriøst, ihvertfall ikke mer enn et par tre uker. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Alright. Er litt sånn jeg og. Hvis jeg liker noen og de ikke viser tegn til interesse så blir jeg likegyldig også. Men hva er det du gjør da siden ingen jenter tar deg seriøst? Kanskje menn er mer greia for deg? Anonymous poster hash: 43f20...315 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå