drbass Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nå har jeg posta endel posts siden postcounten runda 791 posts men hvorfor vil den ikke lenger? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Off-Topic teller ikke mere... Så det så Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Så nå er endelig beviset på at Offtopic folk ikke bryr seg om Postcount bevist! Mange tror vi bare driver og tuller fordi vi vil øke postcount. Har postet et par hundre poster de siste 2dagene jeg. Søppel forevah! Alt annet er bare drit. (også annet ja) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Tester bare Gadd ikke lage en testtråd. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Søppel forevah! Alt annet er bare drit. (også annet ja) hmmm håper det der var ironisk sagt for har du et problem med noe så er dette forumet det beste middelet til å løse problemet Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Søppel forevah! Alt annet er bare drit. (også annet ja) hmmm håper det der var ironisk sagt for har du et problem med noe så er dette forumet det beste middelet til å løse problemet hæ? Falt litt ut her jeg Lenke til kommentar
drbass Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Det var da endelig på tide. Da får vi beviset *grin* Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nå får vi bare håpe at de ikke fortsetter å stenge telletråder... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Telletråder skal fortsatt stenges! Men jeg har jo lagt inn over 150poster iløpet av de siste dagene. Det er vell godt nok bevis det? Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Telletråder skal fortsatt stenges! Hvorfor det? Forresten så er jo definisjonen på en telletråd litt uklar; SO er det telletråder? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Telletråder skal fortsatt stenges! Hvorfor det? Forresten så er jo definisjonen på en telletråd litt uklar; SO er det telletråder? SO er jo ikke en telletråd. Den er jo laget av en moderator Lenke til kommentar
drbass Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja da er det seff ikke det da, for moderator er gud Lenke til kommentar
Term Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Poenget er at om man ikke hadde hatt SO så ville man ha chit chattet i alle andre mulige poster rundt om på forumet. Så dette er til oss som ikke har mye liv og liker å dele våre tanker etter endt fyll etc... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg har masse liv jeg! Jeg bare velger og bruke det på en annen måte enn de fleste andre Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 En annen ting: Er det bare meg eller har aktiviteten eksplodert siden man fjernet postcount tingen? Ser slik ut Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 For å si det sånn hvis postcounteren hadde vært på her så hadde eg vært ca 300+ poster rikere. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jepp snowDog. Du er ikke alene. Hvis vi feks ser på: Meg , deg og Creature så ville vi totalt hatt omtrent 1000poster på noen dager. Synes det er bra jeg EDIT: PS:: trykk på profilen min Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 CFD = ( 64% av dette medlemmets innlegg ) SnowDOG_ = ( 58% av dette medlemmets innlegg ) Edit; i off topic altså Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Nope.. Dette er bare i søppel altså.. Tror jeg. Er ikke noen andre steder uansett. Men hva sier du til et Forummøte i bergen elns? Er jo massevis av kule folk ifra bergen her. Tatt det over en film elns. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 oæææh, jeg har 50% av postene mine i politikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå