Joachim_F Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Vi ser på Super Mario Land for GameBoy.PODKAST: Retro Crew – Sesong 5, episode 12 Lenke til kommentar
DerTaufel_ Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Eller; det mest konge Mariospillet noensinne?Bare kastet den ut der..... Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Eller; det mest konge Mariospillet noensinne?Bare kastet den ut der..... Det er et fantastisk spill! Uten tvil! Lenke til kommentar
Daniel vikan Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Fant gameboyen min og dette spillet for noen uker siden. Sangen på første banen er kanskje det beste IMO. Endret 27. oktober 2014 av Daniel vikan Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Fabelaktig musikk i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Som nevnt på twitter, så prøvde jeg Mario Land 3 på min gamle GameBoy i sommer. Nesten umulig å spille på nå til dags, ingen bakgrunnsbelysning og murky skjerm = sliten.nu... Øynene mine hadde ikke godt av det. Prøvde å loade det opp under sendingen nå på min GameBoy Color, langt bedre, selv om jeg nok bør sjekke ut VC i stedet, for helsens skyld. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Som nevnt på twitter, så prøvde jeg Mario Land 3 på min gamle GameBoy i sommer. Nesten umulig å spille på nå til dags, ingen bakgrunnsbelysning og murky skjerm = sliten.nu... Øynene mine hadde ikke godt av det. Prøvde å loade det opp under sendingen nå på min GameBoy Color, langt bedre, selv om jeg nok bør sjekke ut VC i stedet, for helsens skyld. Skjermen er det som gjør Gameboy umulig å gå tilbake til. Lenke til kommentar
TickleMeJesus Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Mitt møte med Mario Land var i form av en 20-in-1 gameboy color bootleg fra Kypros med bla Super Pika Land. Akuratt samme spillet bare med pokemon sprites. http://www.vizzed.com/vizzedboard/retro/user_screenshots/saves14/144682/Super%20Pika%20Land_Nov8%2014_54_52.png Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Som nevnt på twitter, så prøvde jeg Mario Land 3 på min gamle GameBoy i sommer. Nesten umulig å spille på nå til dags, ingen bakgrunnsbelysning og murky skjerm = sliten.nu... Øynene mine hadde ikke godt av det. Prøvde å loade det opp under sendingen nå på min GameBoy Color, langt bedre, selv om jeg nok bør sjekke ut VC i stedet, for helsens skyld. Skjermen er det som gjør Gameboy umulig å gå tilbake til. Sant. Men det er litt moro å ha min gamle traver fremdeles. Selv om den er håpløs å spille på. Den virker! Vel, lyden sliter litt av og til og det er en stripe med slitne piksler i enden av skjermen. Og den nektet å slå seg på i noen uker i fjor. Men den virker. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg mistet alle mine GB-spill da jeg flyttet på slutten av nittitallet, bortsett fra Turrican og Pokemon Gul. Alle de andre ble borte under flyttingen. Men jeg har kjøpt meg en brukt kopi av The Blues Brothers, som jeg har gode minner fra. Og spedd på samlingen med Wario Land: Mario Land 3, Metroid II: Return of Samus og Teenage Mutant Ninja Turtles: Fall of the Footclan. Lenke til kommentar
ChuckBoris Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Danm, dette spillet hjemsøkte meg gjennom hele barndommen. Fikk themesangen langt inn i hjernbarken og fikk ikke sove.. Her er en konge cover: http://open.spotify.com/track/7tAdYTUZb6vsfYorMped4e Lenke til kommentar
Ventilator Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg har dette selv på Gameboy, og det var veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå