Anders Leipsland Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Merker meg at det ikke er noen gode løsninger som gir god ytelse samtidig som kortet har 2 DVI utganger. I praksis har man tre alternativer: - Kjøpe et Matrox G550/Parhelia eller 3dlabs P560 kort som gir svak ytelse, men som er AGP kort med Dual DVI - Kjøre den ene LCD skjermen analogt - Kjøpe et ekstra PCI kort med DVI Lurer litt på hvilken løsning folk velger. Jeg kan da ikke være den eneste med 2 LCD skjermer som irriterer meg over at ingen kort gir god ytelse og tilbyr dual DVI? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 hei Anders. ut fra det jeg erfarer bruker folk å kjøre den ene skjermen analogt. Men nå har jo du 2 eizo l557, så du merker vel ikke den store forskjellen? BTW: du har for mye cash Lenke til kommentar
airguard Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 jeg har en analog og en dvi tilkoblet mitt ati9700 kort og det funker utmerket. med dobbel dvi tror jeg at noen eizomodeller har en løsning med at du kan kobble en dvi skjerm til direkte fra skjermen eller noe sånt. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 har har et matrox millenium p750, med dual dvi, og synes det er helt konge. aldri savnet noen form for ytelse på det i det hele tatt, da jeg har xbox til å spille med. 2d kvaliteten er helt udiskutabel også, samt at det aldri er kluss med driverne. big ups!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå