NexteR Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 hei hei !..kjøpte meg en harddisk her i sommer men det kommer opp en feilmeldig på den...er det fordi jeg ikke har windows på den? dette kommer opp: ntldr mangler trykk ctrl+alt+delete for å starte på nytt hva er dette for noe dr*tt da... og den andre harddisken min er det lesefeil på....leverte den inn til komplett.no for en sjekk men den ble testet OK me når jeg puttet den inn igjen var det fortsatt lesefeil på den ...og når jeg prøver å bruke : recovery disk 2.0 og skal lage bruker\fabrikk - image blir skjermen grønn med at kvadrat formet svart,hvit rute i midten .....så jeg har vært uten min pc i over 3uker nå hva er årsaken til dette? på forhånd takk Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 jeg vet jeg ikke burde svare... er så mange forskjellige innfallsvinkler her at man blir gal i hodet uansett: Windows installasjonen er ødelagt på en eller annen måte. Sørg for at du prøver å boote fra riktig disk (hdd eller scsi i bios). Sjekk harddisken du sier det er lesefeil på ved hjelp av tools fra produsents hjemmeside (floppy). Hva mener du egentlig med lesefeil? Jeg kan ikke svare deg på recovery tool 2 da jeg ikke vet hva det er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå