kenny28 Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har i flere år brukt Spotify og er i grunnen fornøyd med denne. Det som jeg setter stor pris på er at det kan lages kataloger/underkataloger for spillelistene. Sånn at jeg madammen har hennes spillelister under seg og jeg har mine under mitt navn. Nå er barna mine blitt så store og ønsker å ha Spotify. Jeg har forstått det slik at det kun kan være 3 offline enheter, det er en for lite siden vi er 4 stk. Hvis jeg har forstått det riktig så kan Google play ha opp til 10 offline enheter, stemmer dette ? Jeg har de siste dagene prøvd Google play og det virker jo greit det og, men jeg finner ikke noen mulighet for å legge spillelister under hverandre, sånn at hvis 4 stk skal ha spillelister så vil det fort bli mye rot/uoversiktlig. Jeg lurer derfor på om noen vet om det er mulig å oppgradere Spotify for flere offline enheter ? Hvor mange offline enheter kan Google play ha? Er det mulig å lage underkataloger/spillelister på Google play ? Klart jeg kan abonnere på to Spotify abbonemang, men hadde lyst å prøve å spare noen kroner...... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Spotify skal nå ha kommet med familieabonnement. Har du sjekket den muligheten? Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Spotify skal nå ha kommet med familieabonnement. Har du sjekket den muligheten? Takk for svar, det var jo igrunnen det jeg var ute etter. Men jeg trenger kunn ett abb som kan ha 4 offline enheter. Vet du hvor mange offline enheter "Me + 1 familiy member" til 149 kr har ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 En kan faktisk ha opptil 3 enheter som bruker offline funksjonen, så dersom en laster ned musikken, så kan en faktisk ha en som hører live, mens andre laster ned og hører. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Takk for svar, det var jo igrunnen det jeg var ute etter. Men jeg trenger kunn ett abb som kan ha 4 offline enheter. Vet du hvor mange offline enheter "Me + 1 familiy member" til 149 kr har ? siden en konto kan ha 3 offline enheter kan jeg ikke tenke meg annet enn at en kan ha 6 offline enheter med Me + 1 familiy member. 1 Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Det samme tenker jeg. Jeg får prøve å gå inn på Spotify sin nettside og lese litt. Noen som har svar på om Google har mulighet for organisering av spillelister ? Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Har prøvd å finne ut om det er mulighet for å ha flere enn 3 offline enheter ved « Me + 1 familiy member » Noen andre som greier å finne ut av dette ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå