Gå til innhold

House of Cards

Anbefalte innlegg

Dont feed the troll.....

On topic: House of Cards er noe av det beste som er laget på tv på lang tid, en serie som vil bli husket for eminent skuespill, flotte intriger og maktspill. Kan nesten ikke vente til neste sesong.

Det verste som er laget på år og dag. Helt forferdelig dårlig. En serie med bare onde mennesker og for folk som liker å se ondskap. En serie for troll som tror og mener at denne dritten er bra. Alt er bedre en dette makkverket. Ser at enkelte apekatter blir sure og grinete fordi jeg mener dette er tidenes dårligste serie og det sier endel. Dette er ikke et forum for bare de som heier på dette faenskapet, men her kan alle uttale seg. Jeg driter i om folk furter, slike mennesker som liker ondskap, holder jeg meg langt unna. Til og med The Wire var bedre. Håper inderlig at dette var siste sesongen.

Du er den eneste som fremstår som sur og bitter. Forstår ikke helt hvorfor, da boksen ellers er full av drit, og hoc er en av de skjeldne godbitene. Men du får bare syte og holde på, evt skru av. Tror du kan ha godt av det.

Ellers vil jeg ikke karakterisere hovedpersonene som onde, men ekstremt kyniske og målrettede. Ganske vanlige egenskaper, også hos embedsmenn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moderatormelding

Fjernet 3 innlegg pga. persondiskusjon. Ber om at diskusjonen holdes på et saklig nivå fremover. Anklager om troll skal rapporteres.

Videre brudd på retningslinjene vil kunne medføre advarsler.

Kommentering av moderering tas på PM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...