Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 House of Cards er elendig og nesten som en parodi på en god historie. Homeland er en mye bedre serie, og har mye bedre skuespillere. Og jeg tror ikke på noe av det som skjer i HOC. Det blir bare for dumt. Den israelske sertien er elendig. Karl & Co er bedre. Skal jeg kaste trening får HOC 1. Den var god. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 "Ufåttelig dårlig". Artig lesning dette. Mobber du at jeg har skrevet feil? Er du en figur som kan alt og aldri gjør feil? Du er bare patetisk. Der var det heller jeg som kom med skriveleif Syns bare det var merkelig at du faktisk mener serien er "ufattelig dårlig". Absolutt ingen svak serie, selv om den har sine plot holes. Jeg er bare ærlig og synes dette var fryktelig dårlig. Skremmende dårlig faktisk. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Sånn, nå tar ingen deg seriøs izzet. Takk det samme til deg, du er totalt useriøs. Og du farer bare med vås og tull. De må skjerpe deg. Jeg mener fortsatt at House of Cards er noe av det dårligste som er laget de senere årene. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg har nå sett sesong tre og det er verre en noen gang. For et makkverk. Usansynlig handling sjofelt spill og intriger som er hinsides det som er mulig. Den mest råtne tvserie som er blitt laget. Alt er bare elendig og useriøst. Fatter ikke at noen liker en slik dårlig serie. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg synes det er mer utrolig at du gadd å se enda en sesong enn at det finnes dårlige serier. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Men du valgte fremdeles å bruke over 15 timer av livet ditt på å se den dummeste tv-serien så langt i historien? Imponerende. Du har vært dum nok til å se den du og, så du er ikke bedre. Den største dritten som har gått på tv. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Er vel heller du som har gått på en smell og brukt nesten 13 timer av tiden din, på en serie du så hardt hater. Er flere her som tydeligvis syns det er verdt tiden (inkludert meg selv). Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Er vel heller du som har gått på en smell og brukt nesten 13 timer av tiden din, på en serie du så hardt hater. Er flere her som tydeligvis syns det er verdt tiden (inkludert meg selv). Det må være lov å være uenig. Jeg har nok av tid. Og nå har jeg sett hvordan søppel blir presentert En så ekkel figur er det sjelden du ser på film. Det er usansynlig dårlig og så lite troverdig. Ingen tror på dette prosjektet. Men jeg håper Francis ender opp på likhaugen. og kjerringa er nesten enda verre, spilt av den stygge Robin Wright. Hun er så dårlig til å spille at det blir flaut. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Du kommer uansett ikke spesielt bra ut her izzet. Du har nok av tid, så du velger å bruke 39 timer på en tv-serie du hater mer enn pesten, og så bruke tid på å fortelle alle her inne om hvor mye du hater denne serien. Ganske spesielt at du tar det så personlig. Skulle tro hele HoC besetningen fornærmet moren din på det groveste. Samtidig så er du jo typen til å skrive trollinnlegg, uansett om du er et troll eller ikke. Du står jo for forumklassikere som "Film er bare tull." og oppfølgeren "Film er bortkastet tid!", og andre sterke titler som "Håndball er en femi sport." og "Sex er noe dritt.". Det er bra du fortsetter i samme spor Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Du kommer uansett ikke spesielt bra ut her izzet. Du har nok av tid, så du velger å bruke 39 timer på en tv-serie du hater mer enn pesten, og så bruke tid på å fortelle alle her inne om hvor mye du hater denne serien. Ganske spesielt at du tar det så personlig. Skulle tro hele HoC besetningen fornærmet moren din på det groveste. Samtidig så er du jo typen til å skrive trollinnlegg, uansett om du er et troll eller ikke. Du står jo for forumklassikere som "Film er bare tull." og oppfølgeren "Film er bortkastet tid!", og andre sterke titler som "Håndball er en femi sport." og "Sex er noe dritt.". Det er bra du fortsetter i samme spor Du bør ikke snakke om trolling, du er en av de verste. Så du bør gå stilt i dørene. Jeg skriver det som passer meg og om det irriterer en som deg er det ikke noe jeg tenker mye på. Og film er drittkjedelig. Tåler du ikke at jeg hater denne serien? Det virker som du blir fornærmet. Ikke alle er enige med deg. Selv om du mener film er en berikelse, så mener jeg noe annet. Det er mer spennende å se maling tørke. Håper du ikke blir så pottesur denne gangen. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Er vel heller du som har gått på en smell og brukt nesten 13 timer av tiden din, på en serie du så hardt hater. Er flere her som tydeligvis syns det er verdt tiden (inkludert meg selv). Det får være ditt problem, jeg er uenig. Lenke til kommentar
scenest Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Synes selv skuespillet til Spacey og Wright er fantastisk, manuset er også mer enn godt nok til at jeg koste meg igjennom 3 sesonger. Det er hvertfall en serie jeg liker bedre enn homeland, selv om den å er god. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 En serie der ondskapen får herje og at de kommer unna med, det er bare så lite troverdig. I denne serien er det stort sett onde mennesker og de vinner alltid og blir ikke stilt til ansvar for sine ugjerninger. Kjerringa (Wright) er bare grusom, noe av det verste jeg har sett på film, Spacey er flink men har en helt håpløs rolle. Håper det kommer en sesong der de begge blir skutt eller hengt. Ondskap skal aldri lønne seg, selv om det bare er film. Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Blir trist bare av tanken på en verden der man kun fikk lage moralsk "riktige" (hva nå enn det er) filmer/serier... Ellers så ser jeg ikke hva som er så urealistisk med mye av handlingen. At mennesker blir likvidert eller fengslet fordi de står i veien for noen med mye makt skjer hele tiden, siste (som fikk medieoppmerksomhet) var attentatet på Boris Nemtsov i Moskva for under to uker siden. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Handlingen har ingen troverdighet, dette skjer ikke i det "vanlige" liv. Og det var ikke Putin som sto bak mordet på Nemtsov, det var noen jævla kjeltringer. Serien er gjennomsyret av ondskap av flere ledende roller. Og de kommer unna med det. Det skjer ikke i virkeligheten. Verden er kommet et hakk lengre. Jeg holder på at av alle serier jeg har sett (det er mange) så er dette den dårligste. Vårt demokrati tillater ikke slike hensynløse figurer som Underwood. Han blir bare en latterlig figur. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Du er klar over at dette er TV og ikke virkelighet? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Du er klar over at dette er TV og ikke virkelighet? Jeg er fullstendig klar over det og det er det som gjør meg så opprørt. Jeg misliker tøyter som Wright og psykopater som Spacey. De har ingen troverdighet. Nå håper jeg de lider en grusom skjebne. Doug er også en fryktelig ond mann. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Dont feed the troll..... On topic: House of Cards er noe av det beste som er laget på tv på lang tid, en serie som vil bli husket for eminent skuespill, flotte intriger og maktspill. Kan nesten ikke vente til neste sesong. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 Dont feed the troll..... On topic: House of Cards er noe av det beste som er laget på tv på lang tid, en serie som vil bli husket for eminent skuespill, flotte intriger og maktspill. Kan nesten ikke vente til neste sesong. Det verste som er laget på år og dag. Helt forferdelig dårlig. En serie med bare onde mennesker og for folk som liker å se ondskap. En serie for troll som tror og mener at denne dritten er bra. Alt er bedre en dette makkverket. Ser at enkelte apekatter blir sure og grinete fordi jeg mener dette er tidenes dårligste serie og det sier endel. Dette er ikke et forum for bare de som heier på dette faenskapet, men her kan alle uttale seg. Jeg driter i om folk furter, slike mennesker som liker ondskap, holder jeg meg langt unna. Til og med The Wire var bedre. Håper inderlig at dette var siste sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg