jae-ols Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Det er helt utrolig at en så sleip jævel som Frank Underwood greier å gå helt til topps i USA. Dette er så utenkelig som det kan bli. Serien er utrolig urealistisk og lite troverdig. At de kan lykkes med alle sleipe triks går ikke i den virkelige verden. Serien er ufattelig dårlig og så langt unna virkeligheten som det er mulig å komme. Hovedpersonen har drept to personer og kommer unna med dette, slikt er ikke mulig. Nå er det bare å håpe på at sesong tre ender med at Underwood blir drept, han fortjener ikke å overleve så mye faenskap. Serien er veldig dårlig og skaper et feil inntrykk av amerikansk politikk. Den dummeste tv-serien så langt i historien. Utrolig at de har stoff til en sesong til. Det kan nesten ikke bli verre. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Men du valgte fremdeles å bruke over 15 timer av livet ditt på å se den dummeste tv-serien så langt i historien? Imponerende. 4 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Men du valgte fremdeles å bruke over 15 timer av livet ditt på å se den dummeste tv-serien så langt i historien? Imponerende. Ja jeg gjorde det, synes du det er rart? Når du kjøper en serie må du se den ferdig, selv om den er tidenes kalkun! Dette er verre en Sons of Anarchy, og det sier mye. Og så er det nå engang slik i Norge at man velger selv hva man vil se på. Men det skjønner du vel. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 "Ufåttelig dårlig". Artig lesning dette. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg er enig med deg på noe, og det er veldig synd siden jeg digger Kevin Spacey. Han er en mine favorittskuespillere som jeg selv likte svært godt i til og med Beyond The Sea som jeg har opplevd at folk ikke har likt. House of Cards er en serie som både blir dummere og svakere jo mer du ser av den. Synes Alan Sepinwall oppsummerer problemene med serien i linken nedenfor. Der Boardwalk Empire, The Wire eller Breaking Bad kan fungere svært bra hvis du ser alt på en helg blir House of Cards en serie der du ser problemene tydeligere med å binge den. http://www.hitfix.com/whats-alan-watching/house-of-cards-season-2-in-review-it-gets-weaker-the-more-you-watch Synes manuset blir ofte veldig teit. "Frank, jeg kan ikke stole på deg, men jeg gir deg en ekstra sjanse bare fordi du er så fordømt smart!". Kevin Spacey spiller ikke noe annet enn en hai som er bedre og smartere enn alle andre. Og den lille bumpen med Gerald McRaney sin karakter i sesong 2 var ikke noe annet enn en liten bump i trafikken som gikk altfor lett forbi. Hvis du skal se en tv-serie med Spacey så er Wiseguy fra slutten av 80-tallet så mye bedre serie. Her spiller Spacey i flere episoder en kriminell våpendealer som er langt fra stabil. Helt herlig rolle, og det var en gjesterolle han hadde over rundt 11 episoder. Eller du kan se HBO-filmen Recount som er bra også. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 "Ufåttelig dårlig". Artig lesning dette. Mobber du at jeg har skrevet feil? Er du en figur som kan alt og aldri gjør feil? Du er bare patetisk. 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg er enig med deg på noe, og det er veldig synd siden jeg digger Kevin Spacey. Han er en mine favorittskuespillere som jeg selv likte svært godt i til og med Beyond The Sea som jeg har opplevd at folk ikke har likt. House of Cards er en serie som både blir dummere og svakere jo mer du ser av den. Synes Alan Sepinwall oppsummerer problemene med serien i linken nedenfor. Der Boardwalk Empire, The Wire eller Breaking Bad kan fungere svært bra hvis du ser alt på en helg blir House of Cards en serie der du ser problemene tydeligere med å binge den. http://www.hitfix.com/whats-alan-watching/house-of-cards-season-2-in-review-it-gets-weaker-the-more-you-watch Synes manuset blir ofte veldig teit. "Frank, jeg kan ikke stole på deg, men jeg gir deg en ekstra sjanse bare fordi du er så fordømt smart!". Kevin Spacey spiller ikke noe annet enn en hai som er bedre og smartere enn alle andre. Og den lille bumpen med Gerald McRaney sin karakter i sesong 2 var ikke noe annet enn en liten bump i trafikken som gikk altfor lett forbi. Hvis du skal se en tv-serie med Spacey så er Wiseguy fra slutten av 80-tallet så mye bedre serie. Her spiller Spacey i flere episoder en kriminell våpendealer som er langt fra stabil. Helt herlig rolle, og det var en gjesterolle han hadde over rundt 11 episoder. Eller du kan se HBO-filmen Recount som er bra også. Enig, jeg synes serien ikke holder mål. Er fullt klar over at den har fått gode kritikker. Men sesong to var direkte dårlig og lite troverdig. Takk for tipset Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 "Ufåttelig dårlig". Artig lesning dette. Mobber du at jeg har skrevet feil? Er du en figur som kan alt og aldri gjør feil? Du er bare patetisk. Der var det heller jeg som kom med skriveleif Syns bare det var merkelig at du faktisk mener serien er "ufattelig dårlig". Absolutt ingen svak serie, selv om den har sine plot holes. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Det er helt utrolig at en så sleip jævel som Frank Underwood greier å gå helt til topps i USA. Dette er så utenkelig som det kan bli. Er det virkelig det? Man finner ikke nødvendigvis de mest redelige personene i politikken verken i USA eller andre land. At de kan lykkes med alle sleipe triks går ikke i den virkelige verden. De lykkes ikke med alle triksene sine, nei. Serien er ufattelig dårlig og så langt unna virkeligheten som det er mulig å komme. Hovedpersonen har drept to personer og kommer unna med dette, slikt er ikke mulig. Tror du ikke at noen noen gang har sluppet unna med drap i virkeligheten? Nå er det bare å håpe på at sesong tre ender med at Underwood blir drept, han fortjener ikke å overleve så mye faenskap. Det har du kanskje rett i, men antakelig vil ikke serieskaperne drepe hovedpersonen sin etter bare tre sesonger. Dog kan du fint slutte å se på serien allerede nå. Serien er veldig dårlig og skaper et feil inntrykk av amerikansk politikk. Tror du ikke at maktspill, hestehandel og manipulering er en virkelig del av amerikansk politikk? Ja jeg gjorde det, synes du det er rart? Når du kjøper en serie må du se den ferdig, selv om den er tidenes kalkun! Nei, det må du ikke. Har du kastet bort penger, er det fortsatt dumt å kaste bort tid i tillegg. Og så er det nå engang slik i Norge at man velger selv hva man vil se på. Men det skjønner du vel. Enten du er i Norge eller et annet sted, er det likevel dumt å se på en serie man ikke liker. 4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Der var det heller jeg som kom med skriveleif Syns bare det var merkelig at du faktisk mener serien er "ufattelig dårlig". Absolutt ingen svak serie, selv om den har sine plot holes. Alan Sepinwall som er en av de dyktigste tv-kritikerne i verden omtaler den som svak. Joda, du er kanskje ikke enig at den er svak. Men noen andre er. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 "Ufåttelig dårlig". Artig lesning dette. Mobber du at jeg har skrevet feil? Er du en figur som kan alt og aldri gjør feil? Du er bare patetisk. Der var det heller jeg som kom med skriveleif Syns bare det var merkelig at du faktisk mener serien er "ufattelig dårlig". Absolutt ingen svak serie, selv om den har sine plot holes. Det er den dårligste jeg har sett og jeg har sett mange tv-serier. Ufyselig plott og tidenes dårligste manus. Overspill og helt usansynlig historie. Dette var bare elendig. Tipper at sesong tre er like dårlig. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Det er helt utrolig at en så sleip jævel som Frank Underwood greier å gå helt til topps i USA. Dette er så utenkelig som det kan bli. Er det virkelig det? Man finner ikke nødvendigvis de mest redelige personene i politikken verken i USA eller andre land. At de kan lykkes med alle sleipe triks går ikke i den virkelige verden. De lykkes ikke med alle triksene sine, nei. Serien er ufattelig dårlig og så langt unna virkeligheten som det er mulig å komme. Hovedpersonen har drept to personer og kommer unna med dette, slikt er ikke mulig. Tror du ikke at noen noen gang har sluppet unna med drap i virkeligheten? Nå er det bare å håpe på at sesong tre ender med at Underwood blir drept, han fortjener ikke å overleve så mye faenskap. Det har du kanskje rett i, men antakelig vil ikke serieskaperne drepe hovedpersonen sin etter bare tre sesonger. Dog kan du fint slutte å se på serien allerede nå. Serien er veldig dårlig og skaper et feil inntrykk av amerikansk politikk. Tror du ikke at maktspill, hestehandel og manipulering er en virkelig del av amerikansk politikk? Ja jeg gjorde det, synes du det er rart? Når du kjøper en serie må du se den ferdig, selv om den er tidenes kalkun! Nei, det må du ikke. Har du kastet bort penger, er det fortsatt dumt å kaste bort tid i tillegg. Og så er det nå engang slik i Norge at man velger selv hva man vil se på. Men det skjønner du vel. Enten du er i Norge eller et annet sted, er det likevel dumt å se på en serie man ikke liker. Du skal ikke få bestemme hva jeg skal se på. Du overdriver din betydning. Jeg ser hva jeg vil. OGSÅ det som er elendig. 2 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Det er helt utrolig at en så sleip jævel som Frank Underwood greier å gå helt til topps i USA. Dette er så utenkelig som det kan bli. Er det virkelig det? Man finner ikke nødvendigvis de mest redelige personene i politikken verken i USA eller andre land. At de kan lykkes med alle sleipe triks går ikke i den virkelige verden. De lykkes ikke med alle triksene sine, nei. Serien er ufattelig dårlig og så langt unna virkeligheten som det er mulig å komme. Hovedpersonen har drept to personer og kommer unna med dette, slikt er ikke mulig. Tror du ikke at noen noen gang har sluppet unna med drap i virkeligheten? Nå er det bare å håpe på at sesong tre ender med at Underwood blir drept, han fortjener ikke å overleve så mye faenskap. Det har du kanskje rett i, men antakelig vil ikke serieskaperne drepe hovedpersonen sin etter bare tre sesonger. Dog kan du fint slutte å se på serien allerede nå. Serien er veldig dårlig og skaper et feil inntrykk av amerikansk politikk. Tror du ikke at maktspill, hestehandel og manipulering er en virkelig del av amerikansk politikk? Ja jeg gjorde det, synes du det er rart? Når du kjøper en serie må du se den ferdig, selv om den er tidenes kalkun! Nei, det må du ikke. Har du kastet bort penger, er det fortsatt dumt å kaste bort tid i tillegg. Og så er det nå engang slik i Norge at man velger selv hva man vil se på. Men det skjønner du vel. Enten du er i Norge eller et annet sted, er det likevel dumt å se på en serie man ikke liker. INGEN har sluppet unna drap! Så der er du langt ut på jorde. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Du skal ikke få bestemme hva jeg skal se på. Du overdriver din betydning. Jeg ser hva jeg vil. OGSÅ det som er elendig. Selvsagt skal du få se på det du vil. INGEN har sluppet unna drap! Så der er du langt ut på jorde. Nå er jeg usikker på om du er seriøs, men jeg kan for eksempel nevne disse sakene: http://www.nrk.no/fordypning/politiets-28-norske-drapsgater-1.11076152 . Og så har du kanskje hørt om den mer kjente Jack the Ripper. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Du skal ikke få bestemme hva jeg skal se på. Du overdriver din betydning. Jeg ser hva jeg vil. OGSÅ det som er elendig. Selvsagt skal du få se på det du vil. INGEN har sluppet unna drap! Så der er du langt ut på jorde. Nå er jeg usikker på om du er seriøs, men jeg kan for eksempel nevne disse sakene: http://www.nrk.no/fordypning/politiets-28-norske-drapsgater-1.11076152 . Og så har du kanskje hørt om den mer kjente Jack the Ripper. Samme hvor mange "lenker" du kommer med, jeg tror ikke noe på det. Det som skjer i HOC, kan virkelig ikke skje i det virkelige liv. Ikke en faen er så sleip og utspekulert. Heller ikke i USA. Dette er bare "bullshit" bare laget for å provosere. Serien eier ikke troverdighet og er full av logiske brister. Man bra spill av Spacey og tøsen Wright. Vi vil aldri bli enige. Dette er ikke underholdning men sprøyt servert på en utspekulert måte. Nei takke meg til Homeland. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Homeland er jo hakket verre enn House of Cards da. (Yes, dette er min mening) Endret 27. oktober 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Du skal ikke få bestemme hva jeg skal se på. Du overdriver din betydning. Jeg ser hva jeg vil. OGSÅ det som er elendig. Selvsagt skal du få se på det du vil. INGEN har sluppet unna drap! Så der er du langt ut på jorde. Nå er jeg usikker på om du er seriøs, men jeg kan for eksempel nevne disse sakene: http://www.nrk.no/fordypning/politiets-28-norske-drapsgater-1.11076152 . Og så har du kanskje hørt om den mer kjente Jack the Ripper. Samme hvor mange "lenker" du kommer med, jeg tror ikke noe på det. Det som skjer i HOC, kan virkelig ikke skje i det virkelige liv. Ikke en faen er så sleip og utspekulert. Heller ikke i USA. Dette er bare "bullshit" bare laget for å provosere. Serien eier ikke troverdighet og er full av logiske brister. Man bra spill av Spacey og tøsen Wright. Vi vil aldri bli enige. Dette er ikke underholdning men sprøyt servert på en utspekulert måte. Nei takke meg til Homeland. Det er helt greit. Vi trenger ikke å bli enige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Dersom en ser mellom linjene er faktisk House of Cards mye mer realistisk en det en egentlig skulle tro. Det er tullball at ikke folk som hovedkarakteren ikke eksisterer. Underwood er om ikke psykopat, så ihvertfall en som vet å dra i snorer, noe politikk i seg selv handler om. Nei takke meg til Homeland. Huff for en dårlig serie! Se heller den Israelske serien "Prisoners of War", som Homeland faktisk er basert på, så vil du nok se skikkelig serie. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Dersom en ser mellom linjene er faktisk House of Cards mye mer realistisk en det en egentlig skulle tro. Det er tullball at ikke folk som hovedkarakteren ikke eksisterer. Underwood er om ikke psykopat, så ihvertfall en som vet å dra i snorer, noe politikk i seg selv handler om. Nei takke meg til Homeland. Huff for en dårlig serie! Se heller den Israelske serien "Prisoners of War", som Homeland faktisk er basert på, så vil du nok se skikkelig serie. House of Cards er elendig og nesten som en parodi på en god historie. Homeland er en mye bedre serie, og har mye bedre skuespillere. Og jeg tror ikke på noe av det som skjer i HOC. Det blir bare for dumt. Den israelske sertien er elendig. Karl & Co er bedre. Skal jeg kaste trening får HOC 1. Endret 27. oktober 2014 av izzet Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Sånn, nå tar ingen deg seriøs izzet. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg