LaxMan Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Heisann alle klanløse CS:GO spillere. Radical Phenomenon (.radical) søker spillere. 17+ aldersgrense Jeg heter LaxMan. Er 24 år. Har spilt CS i forskjellige varianter siden 2006 Er interessert i å skape et samarbeid og vennskap med nye spillere. Krav: - Du må ha god recoil-kontroll - Du må være en god lagspiller - Du må ha taktisk innsikt - Du må gi gruppa konstruktiv kritikk hvis forbedringer må til. - Det er nulltolleranse for negativ holdning, mobbing, drittslenging og frekkhet. - Du burde kunne de fleste Callouts på maps. (ikke alle kan alle callouts på feks Overpass og Cache. Men dette kan jo læres med gruppa) - Skillgroup er ikke noe krav her. Her vil jeg se på deg som potensiell spiller og hvordan du yter i CS, og ikke for hva Skillgroup flagget ditt sier. Kontaktinfo: Send meg gjerne en msg på diskusjon. Du kan og legge meg til på: Steam: steamcommunity.com/id/r3LaxMan Skype: stian.reiersen Endret 27. oktober 2014 av bajamsen Lenke til kommentar
Neutro Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Trenger dere fortsatt folk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå