Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] wordpress problem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt generelt, uten å ha testet eller en gang å kjenne til denne konkrete problemstillingen:

I forbindelse med bruk av Wordpress så har jeg lagt merke til at det er "saker og ting" som er lett å få til hvis jeg har en lokal server stående rett ved siden av meg, mens den samme funksjonaliteten slutter å fungere hvis jeg installerer på et webhotell. Dette går spesielt på ting som har med endringer i design og slike ting.

Måten jeg da fikser dette på, det er ved å gjennomføre endringer og modifikasjoner på lokal server, testkjøre og se at det virker, og så laste opp de ferdig endrede filene/modulene til sist, fra lokal server til webhotell.

Hvorfor dette har vært nødvendig det vet jeg ikke, men jeg har en teori om at det kanskje kan ha noe med cacher og slike ting å gjøre, slik at online oppdateringer av grensenitt ikke fungerer. Jeg har vært ute for det samme: Man klikker på en knapp for å få ett eller annet interaktivt til å skje, men ingen ting skjer. Straks man tester det samme fra lokal server så fungerer det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...