Espen Jansen Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Sunset Overdrive er tidvis fantastisk, ofte kaotisk, men aldri kjedelig.ANMELDELSE: Sunset Overdrive Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Glede seg stort. Ser det får bra omtalelse flere steder. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Var ikke så interessert før, men ser det får bra kritikk mange steder, og gameplay ser svært morsomt ut (basert på youtube-videoer.) Blir nok kjøp etterhvert. Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Ser bra ut, ikke 4000,- verd dog. (eneste exclusive til xbone som ser interessant ut imo) 3 Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Morsomt. En av de få spillene i år der man faktisk får lese anmeldelsen FØR spillet slippes. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Morsomt. En av de få spillene i år der man faktisk får lese anmeldelsen FØR spillet slippes. Det er nok fordi utvikleren og utgiveren selv vet at de har laget godt produkt. 2 Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Gleder meg veldig til Fredag Kjenner jeg. Kan ikke vente med og drive med parkour og mutant dreping. Slår i hjel ventetiden med Lords Of The Fallen i morra. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Morsomt. En av de få spillene i år der man faktisk får lese anmeldelsen FØR spillet slippes. Det er nok fordi utvikleren og utgiveren selv vet at de har laget godt produkt. det er youtubere også som har slippet videoer, ikke glem dem. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 List over bra XBO eksklusive spill øker. Det er bra for alle parter! Blir nok å kjøpe dette. Men hadde vært fint med en demo... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 List over bra XBO eksklusive spill øker. Det er bra for alle parter! Blir nok å kjøpe dette. Men hadde vært fint med en demo... Ekslusiver er dårlig for alle parter som faktisk er konsumenter. Uansett virker karakteren litt streng? Kvalifiserer ikke det morsomste spillet man har spillt på flere år til noe mer enn en 8er? AtW Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 Uansett virker karakteren litt streng? Kvalifiserer ikke det morsomste spillet man har spillt på flere år til noe mer enn en 8er? Det er en veldig sterk åtter. Kanskje den sterkeste av de alle. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 List over bra XBO eksklusive spill øker. Det er bra for alle parter! Blir nok å kjøpe dette. Men hadde vært fint med en demo... Ekslusiver er dårlig for alle parter som faktisk er konsumenter. Uansett virker karakteren litt streng? Kvalifiserer ikke det morsomste spillet man har spillt på flere år til noe mer enn en 8er? AtW Beste hadde selvf vært at det kom til alle plattformer....men slik er nå ting da. Tror faktisk jeg skal sitte på gjerdet en stund å se om en PC utgave kommer. Det er liksom litt typisk MS å benekte det for så å lansere noen mnd senere.. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 ATW er bare ute med trollingen sin igjen, som vanlig. Jeg ville ikke kastet bort tid på ham om jeg var dere. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 ATW er bare ute med trollingen sin igjen, som vanlig. Jeg ville ikke kastet bort tid på ham om jeg var dere. Virker som du har litt problemer med å skille "andre meninger enn mine egne", med "trolling". AtW 1 Lenke til kommentar
ddoffen Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Ser bra ut, ikke 4000,- verd dog. (eneste exclusive til xbone som ser interessant ut imo) Hvorfor spytte ut 4k når du kan få den hvite konsollen og spillet for bare 3500. Raskt søk på prisguid/prisjakt etter Sunset Overdrive skal kunne hjelpe deg der. Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hvorfor spytte ut 4k når du kan få den hvite konsollen og spillet for bare 3500. Raskt søk på prisguid/prisjakt etter Sunset Overdrive skal kunne hjelpe deg der. Bare 3500! Fremdeles endel for en interessant exclusive. Om noen år kanskje, da har det nok kommet no mere moro i tillegg. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Fullførte akkurat hovedhistorien. Fantastisk spill. Utrolig artig. Anbefales. Sjelden jeg har ledd så mye over ting som blir sagt i et spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå