meastp Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hei! Litt dumt kanksje, men jeg får ikke til å søke på flere ord (altså der begge/alle ordene skal være med i en post). Foreløbig søker den på alle ordene (?). Dette er irriterende, ettersom jeg får opp mange irrelevante treff (spesielt "stickies" og FAQ's). Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 bruk AND og OR mellom ordene Lenke til kommentar
meastp Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 jeg prøvde AND med mellomrom, fikk mange irrelevante svar... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 nesten som logiske kretser (xp and p4) or [amd and intel) Lenke til kommentar
barrett Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 er det noen har fått tak på søkingen? AND virker jo ikke lenger... Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 ..samme her, får masse flere treff på mine søk etter omleggingen. De fleste totalt irrelevante for det jeg søker etter. Spiller ingen rolle om jeg bruker 'AND' eller ikke. Med håp om bedring, Mvh roger Lenke til kommentar
meastp Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Når det ikke bare er jeg som har problemet, er jeg tilnærmet fornøyd. Da vet jeg at det bare er et dårlig søkeverktøy. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 skulle nettop til å spørre om dette selv nå, før jeg så det allerede var laget en post om det... er det virkelig ikke MULIG å søke på flere ord sammtidig?? det må det da være?? hvis ikke er da hele søkeverktøy'et mer eller mindre nyttesløst spør du meg.. edit: ok.. tenkte ikke helt på at det nye forumet er i startfasen, så håper det kun er derfor :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå