Fotoskrulla Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Morgenstund har gull i munn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Flott bilde! Nesten eksotisk, jeg trodde ved første øyekast at det kunne være fra Thailand eller noe slikt Fint lys og utsnitt, og veldig stemningsfullt Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Flott bilde! Nesten eksotisk, jeg trodde ved første øyekast at det kunne være fra Thailand eller noe slikt Fint lys og utsnitt, og veldig stemningsfullt Tusen takk for kommentar! Jeg skjønner hva du mener med Thailand, men dette er tatt på Sunnmøre, ved Brusdalsvatnet. Jeg ser at jeg kanskje skulle flyttet meg bittelitt til venstre før jeg knipset.. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Her er det kanskje mer morgenstund med ull i munn grunnet ullen morgentåke he he.. Angående ståsted burde du vel heller tatt et par skritt til høyre for å få frigjort øya som ligger bak bladverket som jeg tenker kunne vært kuttet litt både oppe og nede for å få det litt mindre dominerende. Bor du i nærheten og er av dem som kommer deg opp om morran så kan det kanskje by seg flere sjanser der du kan ta forskjellige utsnitt og vinkler? Men absolutt fint lys og god stemning i bildet. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Flott stemning og fint med innrammingen du har fått til bra! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Her er det kanskje mer morgenstund med ull i munn grunnet ullen morgentåke he he.. Angående ståsted burde du vel heller tatt et par skritt til høyre for å få frigjort øya som ligger bak bladverket som jeg tenker kunne vært kuttet litt både oppe og nede for å få det litt mindre dominerende. Bor du i nærheten og er av dem som kommer deg opp om morran så kan det kanskje by seg flere sjanser der du kan ta forskjellige utsnitt og vinkler? Men absolutt fint lys og god stemning i bildet. Roar Hehe, er bare morgenfugl fordi jeg må, men når jeg først har komt meg ut døra så er det jo ofte fineste tida å fotografere! Ikke nå, nå er det for mørkt desverre. Så dette motivet får jeg ta igjen til våren. Tusen takk for innspill, det er kjekt å "se" sine egne bilder med andres øyne. En blir ofte litt låst sjøl. Har lagt til en variant til av samme motivet hvis du har lyst å se. ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg