tomte1234 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Poster her siden jeg ikke vet helt hvor ellers jeg kan ta og poste dette spørsmålet. Jeg lurer på om noen har noen tips til hvordan jeg kan ta og rense en stasjonær pc for støv? og på forhånd tusen takk for svarene Lenke til kommentar
Alf Johan Grindheim Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Har du tillgang på lufttrykk er det best, ellers ville eg ha støvsuget kjøleribbene. Bare pass på at du kan ødelegge viftene så anbefaler å ta di vekk først. Lenke til kommentar
tomte1234 Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Ja jeg har tilgang på lufttrykk og jeg snakka med en kompis og han sa at jeg kan ta og kjøpe en sånn boks som inneholder luft som jeg kan ta og bruke inni kabinet.så det fiks seg. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Kompressor utendørs er best Har du ikke er trykkluft på boks også mulig, men husker jeg rett fra en støvsceanse jeg hadde blir det litt kondens av dette, så sjekk for dette når du holder på. Koster nesten like mye for en boks med trykkluft som en liten kompressor for fotball osv, så kanskje det er veien å gå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå