Øyvind.L Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Flue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Den va fin, den! Skikkelig bra macro! Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Den va fin, den! Skikkelig bra macro! Mange takk ,smort1 Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hei Øyvind. Ja, -- her er det jo bare å gi seg "levandes over" Fabelaktig! Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Står ingen tidsangivelse her så hvis ikke bildet er av eldre dato så har fluene så absolutt forlenga sesongen. Hadde ikke denne flua vært mer enn perfekt så hadde vi vel aldri fått sett'n? Ørlite støy nede i bildet hvis jeg skal være pirkete. men det er kanskje med vilje for det skjemmer jo ikke - og det hadde kanskje blitt for glatt ellers? Roar Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Hei Øyvind. Ja, -- her er det jo bare å gi seg "levandes over" Fabelaktig! Mvh. Lisbeth. Takk så meget Lisbeth ,liker best landskap ,men har litt forskjellig Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Står ingen tidsangivelse her så hvis ikke bildet er av eldre dato så har fluene så absolutt forlenga sesongen. Hadde ikke denne flua vært mer enn perfekt så hadde vi vel aldri fått sett'n? Ørlite støy nede i bildet hvis jeg skal være pirkete. men det er kanskje med vilje for det skjemmer jo ikke - og det hadde kanskje blitt for glatt ellers? Roar Nei,skviser Exif på bildene mine. Tatt med Tamron 90mm ( ikke den siste versjonen av den) Ikke tatt i går dette, sesongen er nok slutt nå. Ser støyen, kunne prøvd å fjerne den, men synes det var greit slik Takk så meget! Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Kontrastene mellom skarpheten på flua, og de fine estetiske pastellfargene synes jeg gjorde mye.....dog er jo dette noe du behersker, har som vanlig ikke noe konstruktivt å pirke på.... mvh Ulv Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 En vakker komposisjon og et meget fint makrobilde med god skarphet og gode farger, Øyvind ! Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Kontrastene mellom skarpheten på flua, og de fine estetiske pastellfargene synes jeg gjorde mye.....dog er jo dette noe du behersker, har som vanlig ikke noe konstruktivt å pirke på.... mvh Ulv Takk så meget Ulv.Innrømmer at jeg har ikke mange med slik bakgrunn og kontrastforskjell. Har jobbet med helt andre ting i senere tid så litt tilfeldig ble det dette sendte jeg dette. Ø. Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 En vakker komposisjon og et meget fint makrobilde med god skarphet og gode farger, Øyvind ! Takk så meget , Birger! Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Det er meget flot og skarpt makro, af fluen. Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Det er meget flot og skarpt makro, af fluen. Takk så meget John! Det er egentlig landskap jeg foretrekker for tiden , men er ikke særlig inspirert utover det å bare legge ut noe. Det er virkelig vanskelig å tro på det som blir foretrukket og anntall besøkende .... virker som noe er ville veier. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Vildt så skarpt det er og alle de detaljer..det kræver vist en del vh Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg