Lille anonym Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg trakka over med noen høyhelte sko i går, det gjor ikke så veldig vondt med det samme så begynte det å bli vondere og vondere. Jeg hovnet opp og er pitte litt blå, den er også litt skjev. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Hjelp!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Ta røntgen hjemme og send bilde til meg på epost, eller ring til legevakten! Litt avhengig av hvor nært legevakten du bor og om du har kamera med røntgenfunksjon. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 No panic, kontakt nærmeste legevakt, og de gjør resten. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Ta røntgen hjemme og send bilde til meg på epost, eller ring til legevakten! Litt avhengig av hvor nært legevakten du bor og om du har kamera med røntgenfunksjon. dersom kamera med røntgenfunksjon ikke has kan man putte diverse ting i mikrobølgeovnen som emitterer røntgenstråler og sammen med litt fotoreaktivt ark man man produsere et bilde. anbefales ikke. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Takk, jeg dro til legen og jeg hadde brukket tåen Litt sent å takke men men Anonymous poster hash: bbf4c...a09 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå