Gå til innhold

Nybrott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Velkomponert med en god deling. Steinene er plassert fint i flata og formen på skyene kommer fint fram. Fint fargespekter, der den mørke fargen på gresset, de rødbrune steinene står fint til skyene. Fin effekt med det lyse skylaget mellom bakken og de mørke skyene. Dette var veldig bra. Likte v1 i farger, for en gangs skyld :-) Godt jobba!

Lenke til kommentar

Takker Pentaxen,

Jeg sleit noe veldig med hvordan jeg skulle croppe dette bildet for å ikke bli spikret til veggen av Kneppen - håper han kommer med saksa si :)

Skikkelig kjekt du likte det. For en gangs skyld synes jeg ikke at s/h twisten tilførte bildet så mye, men her er det åpent for tilbakemeldinger.

mvh

Jan

Lenke til kommentar

Slett ingen klage - bare en litt annen setting når jeg tenker at ytterligere 3cm kutt oppe også hadde funka godt og t.o.m. økt dybdefølelsen.

Men det funker mer enn bra som det er også med fin komp der steinene er fint plassert i flata.

Har du forsøkt om en horisontal speilvending med steinene til venstre for å se om det funker?

Roar

Lenke til kommentar

Slett ingen klage - bare en litt annen setting når jeg tenker at ytterligere 3cm kutt oppe også hadde funka godt og t.o.m. økt dybdefølelsen.

Men det funker mer enn bra som det er også med fin komp der steinene er fint plassert i flata.

Har du forsøkt om en horisontal speilvending med steinene til venstre for å se om det funker?

Roar

Ja, jeg vurderte å ta litt av tomrommet oppe i de mørke skyene, men var litt redd for at horisonten da ville dele bildet i to like deler. Jeg prøvde speilvendingen i går kveld og ba om en second opinion fra noen rundt meg - som mente at det ble penest med steinenen ute til høyre - at de endre på slutten av leseretningen. Så jeg tok det til følge :)

Kunne godt tenkt meg å tatt dette bildet på nytt uten at ungene ventet utålmodig i bilen. Hadde vært kjekt å fått litt brattere kurvatur på gressvollen til venstre - for å se om det komposisjonemessig blir bedre. Får ha den på lista.

mvh

Jan

Endret av Jan Høydal
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...