Django Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hei folkens! Søker et lag / personer å spille med i CS:GO, rundt MG1-2. Er lei av å miste rank fordi jeg spiller med randoms som ikke har mikrofon / ikke snakker Engelsk eller fordi de rett og slett spiller som egoister. Jeg er 25 år, rolig. Har mikrofon. TeamSpeak server hvis det trengs. Legg meg til på Steam Lenke til kommentar
en_stor_tomat Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Tror du at du kan by på litt trening av noe slag? Er Silver 3 selv, men har slitt med å komme ut av Silver rank. Legger deg til på Steam med samme navn som her. ^^ Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Leter selv etter noen å spille litt med. Er silver elite master. 28 år gammel balansert fyr som spiller for morro skyld, men vil gjerne slippe å spille noe mer med random russere som går meg på nervene... Har mic og kommuniserer. Endret 17. januar 2015 av Rottenspacehead 1 Lenke til kommentar
en_stor_tomat Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Legg meg til på steam, så kan vi sikkert spille engang. ^^ Lenke til kommentar
Armani Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Hei, Spammet kanskje denne kategorien litt mye i det siste, men hvis dere trenger noen å spille CS:GO så har vi en del medlemmer i vår TS som spiller CS og vi leter alltid etter nye spillere til å fylle lobbyen med 5 spillere i competitive så vi slipper å spille med random folk. Join vår Teamspeak og scroll ned til et av CS kanalene TS IP: ts.ghetto-gaming.com Lenke til kommentar
MiNi1S Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Hiver meg på tråden her. Er 24 år gammel mann Ønsker likesinnede til å spille med på kvelder og i helger. Jeg er newb i cs go, men har spillt mye 1.6 for mange år siden.. Så har det litt i ryggmargen. Har mic selfølgelig. Søk etter "Emshuee" på steam Endret 23. januar 2015 av MiNi1S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå