Gå til innhold

"Multitask" mellom inputs

Anbefalte innlegg

Hei,

Eg kunne ikkje klara å finna svar på detta, verken via google eller her.

Kanskje pga eg ikkje veit heilt kva eg skal søka etter.

Det eg lurer på er rett og slett om det går ann å bruka f.eks internettradio og PC samtidig via recieveren? Eg kunne jo for så vidt brukt internettradio via pcen, kluet er bare at eg ikkje har den kjekkaste maskinen å jobba med her på tv skjermen. Den har nok av å bare lesa vg og sjekka facebook.

Det går jo fint ann å kjøra lyd fra tuner (FM-antenna) samtidig som PC er valgt på recieveren. Men det er så kjedelige kanaler på FM.

Håper nokon forstår spørsmålet. Er dette noko som er umulig å gjennomføre så trenger eg bare nokon til å bekrefta det med eit nei, men om det er mulig å gjennomføre, forklar korleis!

Robin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du kan koble internettradioen til line in eller mic in på pcen og så kjøre det ut fra pcen igjen sammen med annen lyd fra pcen?

Det kunne kanskje våre ein mulighet om eg hadde hatt ein internettradio frittståande, men når den er innebygd i reciveren ser eg ikkje heilt korleis det kan gjerast ?

Lenke til kommentar

Onkyo TX-NR636, den har eget valg for f.eks nettradio eller spotify. Så muligheten for å kjøra lyden fra denna tjenesten mens eg har oppe pcen som er koblet inn via HDMI.

Eg er ikkje fantastisk når det gjelder slikt, men det eg meina eg vil er å få lyden fra eit valg mens eg ser på noko anna.

Slik som valget "Tuner" kan brukast uavhengig av kva som blir vist på TVen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...