Eddie1234 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg lurer på om det er noen som kan si noe konkret om dette. Er det mulig å studere med å bare ta eksamenene (hvertfall der eksamen teller 100%) og slippe alt dette obligatoriske greiene. Noen fag kan en ta som privatist, men en burde jo kunne bare ta eksamen i de andre også, når en er meldt opp til ett studieprogram. Etter som jeg kan se er det forholdsvis likt på de fleste utdanningsinstitusjoner. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Etter som jeg kan se er det forholdsvis likt på de fleste utdanningsinstitusjoner. Nei, det er det absolutt ikke. Man har nok gått i retning av flere obligatoriske innleveringer, oppmøte og/eller midtveiseksamen flere steder, men det varierer fortsatt veldig fra institutt til institutt, fakultet til fakultet og institusjon til institusjon. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Tja, du kan jo ta rettsvitenskap sånn på UiT. Bortsett fra én muntlig prøve i året og en semesteroppgave... Lenke til kommentar
Eddie1234 Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Det er ikke likt med hvor mye obligatorisk det er, eller hva som er obligatorisk, men jeg mener når det egentlig er obligatorisk, det er noen som har noen måte unngå det på. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Det går alltid an å søke om fritak, men du skal gjerne ha noen gode argumenter på lager.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå