Necleto Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hei, Jeg spiller for tiden Alliance på Outland, EU. Ser etter en ny PvP realm da Outland har lange login køer. Noen gode forslag? Har ikke tenkt å skifte faction, så vil kun ha forslag om gode Alliance realms. På forhånd mange takk. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Spiller selv på The Maelstrom PVP. Er selv kjempe fornøyd . Mange fra Norge, Sverige og Danmark spiller på serveren. Flertallet på serveren er Alliance. Men Horden har det gøy med å stå ved porten til Outland og ganker low-level Alliance som skal inn. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg startet nylig på Grim Batol med den gamle vennegjengen, og må si at jeg er imponert over hvor mye aktivitet det er på alliance der. Det er folk over alt, i motsetning til hva jeg opplever på både Magtheridon og den andre realmen jeg spiller på (som jeg ikke husker nå pga. hjerneteppe)... Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Outland har køer på godt over 4000 i disse dager...vurderer gratis transfer til enten Xavius eller Emeriss. Hvordan er disse for alliance? Lenke til kommentar
Behemian Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Spiller på Outland med alle mine Alliance characters, og jeg har aldri queue! Logget inn og ut av WoW gjennom hele helga, og hadde aldri problemer med å logge inn igjen senere på dagen. Så de lange køene var bare ved launch. Nå har de nok fått mer serverkapasitet, samt fikset bugs som skapte "bottleneck" i systemene deres. For det er ingen lag, og null problemer med å logge inn. Dette gjelder både Outland (hvor jeg spiller Alliance), og Draenor (hvor jeg spiller Horde), begge er high pop servers. Så ville ikke byttet server med en gang. Battlegroupen som Outland er med i (Misery) er også veldig balansert. Det er 1,3M Alliance og 1,2M Horde i battlegroupen, og det finner du ingen annen plass. Samt at nivået i PvP er mye høyere her enn andre plasser. Skulle jeg ha byttet til noen annen server, så hadde det blitt Ravencrest eller Defias Brotherhood. Begge er gode kandidater for en Alliance PvPer. Endret 1. desember 2014 av SnusPus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå