H_Bozz Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Har egentlig lyst på en A7 men har bestemt meg å vente på neste generation av sony sine fullformat kameraer å heller skaffe meg noe enklere så lenge.Har kikket på A6000 som kommer til en veldig fin pris sammen med kit objektiv 16-55mm.Er dette objektivet godt nok eller burde jeg heller skaffe meg Sony Zeiss 16-70mm f4 ? Det koster jo nesten dobbelt mye som kameraen, men det er jo stor sansynlighet at det vil passe til a7 sin etterfoelger.Hva synes dere?Med vennelig hilsen Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hvis ikke jeg tar helt feil så er det til crop kamera og vil dermed ikke passe til fullformat. a6000 er crop mens a7 serien er fullformat. Hvis jeg har feil blir jeg sikkert korrigert på kort tid Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Hvis ikke jeg tar helt feil så er det til crop kamera og vil dermed ikke passe til fullformat. a6000 er crop mens a7 serien er fullformat. Hvis jeg har feil blir jeg sikkert korrigert på kort tid Takk for svaret ditt. Har bestemt meg for å gå for kit objektivet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå