sedsberg Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Har et par gode aktive PC-høyttalere/monitorer som jeg gjerne vil få brukt. Tenkte å bruke de på en TV men de har ikke fjernkontroll til lyden. Volumkontrollen er bak på ene høyttaleren og det blir litt upraktisk fra sofaen. Finnes det noen form for fjernstyrt volumkontroll man kan f.eks. koble mellom line-out på TV-en og line-in på høyttalerne? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Det finnes. F.eks Audiocubics, og Placette Audio Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Eller bruke hodetelefonutgangen hvis TVen har dette, da styres volumet fra TV fjernkontrollen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Med de prisene der kunne jeg kjøpt et helt anlegg, MED fjernkontroll. Jeg mener å huske vi testa hodetelefonutgangen men det ble omtrent like tungvindt da volumet på denne ikke følger de innebygde høyttalerne men må justeres langt i gokk inne i menyene. Må dobbeltsjekke. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Det er noen 'kit' på ebay som egentlig er en forforsterker med 4 innganger og motorisert volumkontrol som er mye billigere. Remote control Volume .Audio input choose Da trenger du en boks å ha det i og en strømforsyning i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå