Arlion_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hei, har prøvd siden i går kveld å komme på Playstation store på min Ps3 uten hell. slår på Playstation store appen, den logger inn, kommer til start skjermen, men laster den aldri inn, kun top menyen hvor det står search, store etc. latt den stå en time uten at noe faktisk har skjedd, og må manuelt restarte konsollen. Noen som har noen tips til dette? Playstation store på Vita og Ps4 fungerer utmerket, men spillet jeg vil ha er kun på PS3 storen Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Er ikke bare deg, men alle som prøver å koble seg til (inkludert meg) Lenke til kommentar
Arlion_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 hei, takk for svar, skal være litt egoistisk og si at jeg er litt fornøyd at jeg ikke var aleine fikk forsåvidt tak i spillet gjennom å kjøpe det via PSstore på playstation.com noe tungvindt, men fungerte, får håpe alt funker igjen snart da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå