JenseeeN Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Heihei, tenkte jeg skulle legge ut sangen min som jeg har brukt litt tid på. Dette er min første sang og jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger! Helst hva jeg kan bli bedre på, takk https://soundcloud.com/jenseeen Det er min første sang, så vær litt snill Endret 27. oktober 2014 av JenseeeN Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Likte den jeg! Ikke at jeg er noen musikkprofesjonell, men jeg hører ingen umiddelbare feil i hvert fall. Likte godt droppet på 3:48. Lenke til kommentar
JenseeeN Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Aaah, godt å høre at du likte den! Takk takk! Lenke til kommentar
ZerothLaw Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Kan godt hende du vil ha det slik, men jeg syntes det ligger noen høyfrekvente peaker litt innimellom. Pass på at effektene og sporene ikke ligger med for høyt nivå. Kan fikses med en equalizer på aktuelt spor. Ellers en behagelig låt Jeg savnet kanskje noe bakenforliggende mellomtone i lydbildet, men det er bare min egen subjektive mening. Lenke til kommentar
JenseeeN Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg skal huske å være mer obs. på det på neste prosjekt. Joo, bra du likte den da isåfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå