Krokan Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Noen som har gjordt dette? Har et Telenor abonnement pr. i dag. Tenkte å prøve å presse dem på pris ved å bestille portering til Chess eller Netcom. Noen som har gjordt det tidligere, og fått et bedre tilbud enn det de hadde før? De bruker jo å være kjappe med å ringe å tilby samme tilbud som konkurrenten på vanlige mobilabonnement. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Portere nummer på mobilt bredbånd går ikke. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Du kan ringe dem og si at du vurderer Netcom fordi de har mye bedre priser. Kanskje du får en femtilapp i avslag per måned for å bli hos Telenor. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Portering skal være mulig, man får iallefall valget når man prøver å bestille hos Chess. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Hva er hensikten med å beholde nummeret når den ikke kan ringe? Hvorfor er det mulig å beholde? Greit at man kan beholde nummeret når man bytter telefon-abonement, da kan dine venner ringe deg uten at du trenger å fortelle alle at du har byttet numer. Men her er det snakk om et data-abonnement, og da trodde jeg ikke du kunne beholde nummeret. Jeg fikk en femtilapp i måneden i rabatt da je ringte Telenor og forklarte at jeg vurderte å bytte til Netcom grunnet bedre priser. Jeg ble overflyttet til et abbonnement som koster hundre kroner mer, men måtte kun betale femti kroner mer. Måneds-kvoten ble økt fra 10 til 20 gb. Fortsatt ikke så bra og billig som Netcom sitt, men Netcom har ikke dekning på stedet. Endret 27. oktober 2014 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Hensikta er vel å presse Telenor på pris ved at dei ringer tilbake og tilbyr eit betre tilbod. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Ja, jeg kjenner til metoden. Men jeg tror ikke du kan portere nummeret på et abbonnement som bare har data. Jeg ser ingen grun til at de skulle muliggjøre det, da nummeret på nettsurfing er irrelevant. Du kan ringe dem, og si at du vurderer Netcom, Da får du kanskje rabatt, for de er redde for å miste deg. Endret 27. oktober 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Hensikten med portering var å få dem til å kontakte meg med et bedre tilbud ja. Får prøve å komme i kontakt med dem å høre hvilket tilbud de kan gi meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-366407 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg vil tro de setter i gang samme prosess med tilbud om du forteller dem at du vurderer å si opp ditt abonnement. I alle fall verdt et forsøk Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 De som sitter på KS har ikke alltid muligheten til å gi såkalte winback tilbud, så er som regel en portering som må til. Lenke til kommentar
arnekohn Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Portere nummer på mobilt bredbånd går ikke.Ikke no problem å portere datanummer, har porttert fra Chess til Telenor selv.Greit å kunne ta det med hos en har brukt dette til å sende sms med. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå