DonkeyTerror Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 hei! da har jeg og mine to søsken endelig bestemt oss for å gi våre fantastiske foreldre en tur/ en opplevelse de sent vill glemme noen som har noen gode forslag som ikke koster alt for mye? helst noe spennende som de kommer til å huske lenge. er åpen for alle forslag. takk på forhånd. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Avslapping: Maldivene. Opplevelse: Beijing og omegn. Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Kommer jo litt an på hva de liker. Hvilken type ferie kan de tenke seg? Vil de ha alt ferdig organisert? Liker de varme? Kultur? Strand? Natur? Litt adventure? Er de spreke? Hvilken prisklasse snakker vi? Hvor langt og hvor lenge? Når må dette bestilles? Mer info om dette så er det enklere for folk å komme med forslag. Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Israel er veldig flott syntes jeg, og prisene for flybilletter er ikke noe man blir redd av. Eilat, Tel Aviv.. Veldig behagelige byer, samt selveste Jerusalem! Dog antar jeg foreldrene dine allerede har vært der, - om de har opplevd det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå