Gå til innhold

Tjeneste for anonym opplasting til server som f.eks. Dropbox

Gjest Slettet-NvO6MF

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NvO6MF

Jeg har vært på utkikk etter tjenester som lar deg laste opp filer omtrent som Dropbox, men uten å bruke en konto. Jeg ønsker å ha muligheten til å laste opp bilder og tekst(filer) fra mobile applikasjoner som sendes til en server. Dette skal brukes for at brukere kan sende inn bilde- og tekstforslag som kan sees gjennom manuelt. Det er derfor lite behov for å gjøre noe spesielt med det serveren mottar. Dette kan selvfølgelig gjøres fra bunnen av ved å sette opp en webserver med database og hele pakken, men for et så enklet formål så ville jeg tro at det allerede finnes tjenester der ute som kan gjøre jobben. Dropbox er egentlig midt i blinken, bortsett fra at brukere må logge seg inn med en konto for å kunne laste opp. Jeg ønsker å gjøre denne delen "usynelig" ved å la hvem som helst ha muligheten til å laste opp. Optimalt sett ville en slik tjeneste også hatt et Objective-C- eller Swift-bibliotek for dette, men så lenge det går an å laste opp ved å bruke HTTP POST så skal jeg alltid få til å støtte dette.

Finnes det noen slike tjenester der ute som er slik?

PS: Ikke helt sikker på om denne hører innunder programmering, men det føltes naturlig å poste det her ved tanke på at det er om tjenester for støtte av programutvikling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...