Blib Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 var hos en kamerat for ikke så lenge siden, og så da at han hadde to vinduer av Diablo II oppe. Så byttet han items mellom characterene sine og spilte videre me den ene av dem som han så fikk pumpet opp. Så, jeg prøvde å starte opp d2 med kommandoen -window. Det fungerte, men når jeg klikket på ikonet en til gang ville den ikke starte. Så hvordan får jeg opp to vinduer? Lenke til kommentar
cairn Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 mener du maa hente ned en liten sak som gjoer det mulig aa kjoere to stk samtidig... var noe slikt i gode gamle dager iallefall... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Sikker på det? Uff. Vet du hva den heter og om den fungerer med 1.10 patchen? :/ Lenke til kommentar
klo Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Du må ha en loader den gjør slik at du kan spille med flere samtidig.. når jeg spiller med flere vinduer bruker jeg Onlyer's Loader, har ikke testa med 1.10 men regner med at den blir oppdatert. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det er ei dll fil som må byttes ut. Husker ikke hvor jeg fikk tak og har ikke peiling på om det fungerer med 1.10 Ok, det var kanskje ikke så mye til hjelp Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Og hvorfor er det juks? Istedet for å måtte gnåle på tilfeldig spillere online på battle.net om å gidde å hjelpe deg å overføre items mellom to karakterer, kan man gjøre det selv på sin egen PC. Ser ikke noe juks i det. Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Det er da ikke juks i det hele tatt! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Altså, en kan jo bare spøøre en kamerat om han kan hoste et game, og bytte items der. Men siden han kameraten min ikke er online for tiden er det veldig kjipt for meg Men det er altså ingen som vet om noen metode som fungerer nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå