AnonymDiskusjon Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg holder på å bli sammen med ei dame. Vi har data, kyssa og klina i litt over ei uke nå. Natt til i dag lå hun over. Dette resulterte i litt slikking og hun runka meg. Men! Hun hadde busk der nede! Ganske ekkelt for meg å slikke med andre ord. Jeg har aldri før vært med noen som ikke barberer seg nedentil, ikke helt digg for å si det mildt. Hvordan kan jeg på be henne frisere seg nedentil? På mest mulig diplomatisk måte selvsagt. Anonymous poster hash: 6e0c1...43b Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Det verste er jo det at du faktisk gjorde det også 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Det verste er jo det at du faktisk gjorde det også Bra svart, men det bringer meg ikke nærmere til en løsning på problemet. Anonymous poster hash: 6e0c1...43b Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Man sier: "Kan du vær så snill å barbere deg nedentil?" 4 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Om hun forventer at du skal slikke henne, bør du tørre å stille kravet om at hun holder orden der nede. Når det er sagt; snakker vi pledd eller ullteppe her? Om det er bare litt så bør du tåle det syns jeg. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 En god dott er da deilig 4 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Spør om du får lov til å barbere henne. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Det verste er jo det at du faktisk gjorde det også Ikke mobb ham for iver i tjenesten. Bra innsats heter det. 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 "Jeg digger å smake på deg, men kan vi trimme buska litt så jeg kommer bedre til..?" 3 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) En god dott er da deilig Hårmotstandere aner ikke hvor mye man kan leke med hår . Dessuten har kjønnshår en beskyttelsesfunksjon. Hvem er det stort sett som klager over alskens plager med underlivet, kviser, nupper, inngrodde hår, byller, sårhet, utflod, sopp etc.? Jo, det er de som fjerner håret, spesielt ved barbering. Endret 26. oktober 2014 av hermosa 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 En god dott er da deilig Hårmotstandere aner ikke hvor mye man kan leke med hår . Få høre? Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 En god dott er da deilig Hårmotstandere aner ikke hvor mye man kan leke med hår . Få høre? "Kom til meg en lørdagskveld mens de andre sover..." 1 Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Bare ta frem saksa når hun sover. Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Men er det snakk om helt ubarbert/ufrisert? Eller var det frisert, men endel hår der? Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Men er det snakk om helt ubarbert/ufrisert? Eller var det frisert, men endel hår der? Spør du meg? Jeg er velstelt og frisert nedentil, har for tiden en hjerteformet frisyre 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Haha, nei spør TS. Jeg kan ha forståelse for om han synes full busk blir litt heftig (er riktignok ganske så varierende hvordan damer ser ut nedentil ubarbert, noen trenger knapt gjøre noe for å se bra ut). Men om hun faktisk er velfrisert, så synes jeg det burde være helt ok. Skal ikke være slik at det eneste akseptable er fullbarbert. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Haha, nei spør TS. Jeg kan ha forståelse for om han synes full busk blir litt heftig (er riktignok ganske så varierende hvordan damer ser ut nedentil ubarbert, noen trenger knapt gjøre noe for å se bra ut). Men om hun faktisk er velfrisert, så synes jeg det burde være helt ok. Skal ikke være slik at det eneste akseptable er fullbarbert. Hun hadde nesten full skog. Men da er det ikke rart av meg å be om at hun friserer seg nedentil? Anonymous poster hash: 6e0c1...43b Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Det kommer helt an på hvorfor hun har valgt å ikke gjøre noe nedentil, vet ingenting om denne jenta, så er vanskelig for meg å si. For alt jeg vet så kan hun være 16 år, du er en av hennes første, og hun har ikke et veldig bevisst forhold til det hele. Da ville jeg vært forsiktig med å be henne direkte om å barbere seg, da det fort kan føre til usikkerhet og en følelse av å være ekkel (hvilket igjen kan føre til at hun ikke vil la deg gå ned på henne eller ha sex med deg). Fremgangsmåten da hadde antakelig vært å spørre hva hun foretrakk på gutter, barbert eller frisert eller naturlig, også lede det naturlig inn på hva du foretrekker. Men i den andre ytterligheten så kan dette være en jente i slutten av 20-årene, hun har vært igjennom en rekke forhold (og frisyrer), men har nå gjort et bevisst valg på å ikke barbere seg (og da er det antakelig ikke så mye du får gjort). 2 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 "På tide å trimme torva!" Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 "um, jeg foretrekker at du er barbert nedentil" ærlig. Eneste som skal til, en ærlig setning. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg