moby_duck Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Hei, jeg har begynt å spille et MMORPG og fikk lyst til å kjøpe en mus med makrotaster. Fra før har jeg en G9X som jeg er fornøyd med, og til all annen bruk tror jeg at jeg har lyst til å bruke den. Er det mulig å ta to koblet til samtidig? Lurer for øvrig også på hvilken mus dere anbefaler? Har sett på razer naga og tror jeg vil gå for den. Spillet jeg spiller har 12 taster på quickbar'en, så jeg vil ha en med 12 taster. Endret 26. oktober 2014 av moby_duck Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Kjøp en USB-switch, så kan du velge hvilken mus som skal være aktiv med den. Lenke til kommentar
autmek Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Eg har iallefall muligheten til å ha 2 trådløse logitech mus tilkoblet samtidig uten noen form for hub og begge virker samtidig, men du du ha nok usb porter. Endret 26. oktober 2014 av autmek Lenke til kommentar
3irik Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Det er ikke noe problem å koble til to mus på en gangen, begge vil være aktive på en gang. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Personlig ville jeg ha valgt optisk istedenfor laser mus. Hatt 2 stk laser før å de begynte å bli veldig unøyaktige etter en stunds bruk. Har nå hatt min optiske Razer Deathadder i 2 år å den fungerer enda perfekt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå