schlinkey Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Lurte litt på om man fortsatt skal lade telefonen i et døgn første gang? Eller om dette er blitt overflødig i disse moderne dager Kjøpte forresten telefonen, USB kabel og Quickpic camera fra MPX SWEET! hehe Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Et helt døgn er vel litt overflødig ja. : Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Enn 16 timer (eller hvor lenge man enn måtte lade før i tiden) da? Det holder altså med en 3-4 timer? (Man måtte vel lade lenge før for å få max levertid på batteriene) Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Du burde la den lade over natten de 4-5 første ladingene for å sikre deg at batteriet holder seg til oppgitt standbytid Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 du trenger ikke lade den lenger enn til den sier ifra at batteriet er fullt. Den gamle laderegelen gjelder ikke lenger da vi har fått så fine lithium(?) batterier. Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Det jeg tenkte på ja.. Fortsetter telefonen å lade etter at ladeikonet i hjørne er borte da? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Mener at jeg har lest flere steder at den fortsetter å lade selvom ladeikonet er borte. Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Kan man ha på telefonen/taste på den første gang man lader den (uten at batteriet blir dårlig)? Hehe... ja jeg er utålmodig Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Kan man ha på telefonen/taste på den første gang man lader den (uten at batteriet blir dårlig)? Hehe... ja jeg er utålmodig Det burde spille liten rolle, så det har jeg vanskeligheter for å tro. Det viktigste er at du er flink med å lade batteriet helt ut før du lader det helt opp igjen. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 d er viktig at du lar den lade helt opp og lader den helt ut igjen... dette er jo noe som bør gjøres? eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå