Herlå Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg er ca 171-172cm. Jeg er 17,5 gammel gutt og har ikke vokst på lenge. Vil jeg komme til å vokse mer? Vokser ikke gutter sent? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Umulig å si. Noen er ferdig utvokst når de er 16, noen slutter ikke å vokse før de er 20. Men jeg ville ikke hatt veldig store forhåpninger om at du blir noe særlig mye høyere. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Gutter kan vokse i høyden ganske lenge. Med forbeholdt om målefeil, så vokste jeg litt i høyden etter at jeg bikket 20, men det var da bare snakk om en cm eller to. Du blir neppe mye høyere når veksten først har stoppet opp. Som en digresjon, hvis man søker på 'height growth' på Google så får mange bare opp forslag for øvrig tekst som går på hormoner og lignende for å øke veksten. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Det finnes jo veksthormoner også da.. Såkalte steroider. Spiser man sånt så kan man nok vokse litt mer. Stallone brukte mye sånt før Rambo4 og Expendables. Det blir i utlandet anbefalt til gamle menn, for å motvirke endel av aldringens baksider... Men i Norge hvor alt er forbudt så må du kjøpe sånt av kriminelle langere. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Steroider bør man være særdeles forsiktig med. Mange som har blitt rimelig ødelagt av det. Du kan jo ta opp problemet med en lege og se om det er noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå