Harald Gjerholm Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Frisør Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Flott dokumet fra nærmiljø. S/hv gir det et nostalgisk preg. Mangler bare skiltet for Barberer...... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jo, jeg kunne nok trengt en tur dit før jeg drar på ferie om ikke så lenge. men Jevnaker blir litt langt unna. Ikke så mye å si om kompen her. Hvorvidt det hadde vært bedre å skjære innenfor avløpsrøret langs høyre ramme kommer kanskje litt an på øynene som ser. Men litt kosmetisk: Et par bittesmå svarte akkurat i venstrekanten ville jeg fjernet. Ikke 100% rett der så kanskje en ørliten oppretting så forsvinner de. Men som sagt rent kosmetisk. Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Flott foto av den lille stridige frisørsalong bygningen ved fotenden av den massive naboen. Bossdunkene er det eneste jeg kan sette fingen på her - men en bagatell mvh Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg