Magnuz3 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg driver og bygger en olabil til sønnen. Skulle gjerne hatt noen sanne hjul. Vet dere hvor man får tak i det? Lenke til kommentar
Magnuz3 Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg driver og bygger en olabil til sønnen. Skulle gjerne hatt noen sanne hjul. Vet dere hvor man får tak i det? http://m.youtube.com/watch?v=JXPiKmLKNpE tid: 1.00 1.20 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Ser ut som helt vanlige ATV-felger. Så hos din lokale felgsjappe eller crossbutikk. Lenke til kommentar
Magnuz3 Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Ser ut som helt vanlige ATV-felger. Så hos din lokale felgsjappe eller crossbutikk. Du har ikke en link til en side? Helst under 500 kr for 2 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hverken Vianor, fagdekk eller de andre kjedene har noe særlig utvalg av 10" store felger på nettsidene sine. Hvorfor ikke reise innom en forhandler selv i løpet av uka? Eventuelt søk på finn.no. Lenke til kommentar
Magnuz3 Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Hverken Vianor, fagdekk eller de andre kjedene har noe særlig utvalg av 10" store felger på nettsidene sine. Hvorfor ikke reise innom en forhandler selv i løpet av uka? Eventuelt søk på finn.no. Takk for raskt svar! Jeg sjekker litt på finn jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå