Kvalsvikfoto Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Grønnskollinger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Minner meg litt om rosenkål som jeg som mat ikke har særlig sans for. Ellers et for så vidt OK bilde der jeg nok kunne tenkt meg at full skarphet på hele hadde gjort seg bedre. Fint med den vesle grå gruppa som bryter med resten, men lurer litt på om den kanskje skulle vært plassert litt lenger inn i bildet framfor ned mot hjørnet for jeg går ut fra at dette er et utsnitt av et større område der det fantes flere valg? Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Ble stilig dette her. I motsettning til formann i elsterådet, Kneppen, synes jeg uskarpheten kler bilde. Flotte farger og fint lys. Treffende tittel:-) (Traff ihvertfall meg....) Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Ble stilig dette her. I motsettning til formann i elsterådet, Kneppen, synes jeg uskarpheten kler bilde. Flotte farger og fint lys. Treffende tittel:-) (Traff ihvertfall meg....) Takk- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg