luistheghost Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Endelig en solskinnsdag! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Nok et fint høstbilde og bilen gjør at bildet får mere liv. Liker at du kommenterer hva du fotograferer. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
okjo Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Flott værrapport der den fargerike linderekken leder blikket innover i bildet i kontrast til den nyasfalterte veien. Her bøtter det ned..på langs. God søndag Mvh Oddmund Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Fint, men kanskje litt mye perspektiv? Fine farger og lys,men blir på en måte to bilder i et.......? // Rolf Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Takk for kommentarene! @ Rolf Magne: Joda, jeg ser den, og kan være enig. Dette er på langt nær et mesterverk i komposisjon, jeg var mer ute etter dybdeskarphet, les: bladverket helt opp i nesa og omgivelse i tillegg. Forøvrig har jeg i hele høst vært på jakt etter pent høstlig bladverk mot blå himmel. Dette har hittil vært det beste resultatet ... (I dag har resten ganske sikkert blåst bort). Vh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg