Ulv Sandberg Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Ekornjegeren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Flott hundeportrett:-) Knallgod skarphet, fin komp og flotte farger. Flott positur på hunden. Godt fanget. Fikk den ekornet forresten....? Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Takker så mye for din kommentar Pentaxen...nei som vanlig ble det nok ingen fangst, denne er helt spinnvill etter ekorn, flyr fra tre til tre, og ser han noen markerer han, som her :-) mvh Ulv Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Flott bilde av en aktiv krabat.Kan nesten høre pusten her! Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Takker og bukker Jarle! Ja, Border Collien er en meget aktiv hunderase som i utgangspunktet er en gjeterhund, men den kan fort lære seg "uvaner" med å gjete/jage andre ting hvis ikke dens naturlige behov blir holdt i hevd, noe denne tydeligvis gjør....dog er det en snill, morsom og utrolig intelligent hund dette, en jeg ble kjent med ved en av mine mange turer med min nå avdøde venn/blandingshund, Tara.... mvh Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg