johan kristian Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Toppmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hei Johan Kristian (?) Flott bilde av toppmeisen. Nydelig positur, skarpt, og fine farger. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg lurer litt på om fuglen rista litt på hodet av fotografen for jeg synes å se ørlite bevegelsesuskarphet der sammenliknet med resten av fuglen der skarpheten sitter fint. Fint lys i øyet bør trekkes fram - likeså farger og detaljer. Selvfølgelig ville man nok gjerne sett hele trebetan fuglen står på skarp, men det får jo være måte på forlangende også. Men det vesle bartuppen som stikker inn fra høyre kunne du vel ha fjerna hvis du da ikke tenkte som så at noe skal vel kritikerne ha å henge hatten på. Men den knaggen blir nok for liten i så måte så jeg anbefaler fjerning - he he. Roar Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Takk for det Lisbeth. Ser det "rusket" til høyre. Får skjerpe meg skikkelig Roar, takk for at du likte noe :-) Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Så flott.., skarpt og fint. Jan Åge Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hei, Johan Kristian. Jeg har ennå til gode å se / fotografere toppmeis, og det er en fornøyelse å se ditt bilde, - fin positur, perfekt skarphet / eksponering, naturlige farger, godt lys og en uskarp, uforstyrrende bakgrunn ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Hjertelig...Jan Åge og Albert, hyggelig. Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Flott bilde av Toppmeisen med uforstryrrende bakgrunn. Grankvisten skaper miljøet til fuglen Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 En fin komposisjon og gode farger i bildet, Johan. Ved 100% størrelse så virker bildet litt hardt skarpet samt noe digital støy, spesielt på bakgrunn som lett kan reduseres. Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Takk Anne Sofie og Birger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg