delfin Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Før dere avskriver dette som "tinfoil" vil jeg si at jeg først og fremst kommer til å holde meg til offisiell dokumenter og bilder her. For at denne tråden ikke skal skli helt ut i "chemtrail-land" ber jeg derfor alle som velger å bidra om å sjekke det de poster nøye, slik at det ikke blir så lett å avfeie legitime spørsmål som "tinfoil", og jeg vil ikke ha blandet inn noe NWO eller lignende her. Jeg prøver å peke ut merkelig ting, ikke å fremme noen konspirasjonsteori. Det er en del mildt sagt snodige ting rundt akkurat denne historien, slik vi har blitt fortalt den. Dette er et av ganske få bilder jeg klarer å oppdrive av Adam Lanza (ikke link til wiki-artikkel, jeg finner ingen). Ifølge wikipedia-artikkelen om Sandy Hook er den offisielle historien omtrent slik (oppsummert kort): 14. desember 2012 drepte Adam Lanza sin egen mor (sovende i sengen sin) med en salongrifle før han dro videre til SHES hvor den første telefonen til 911 kom 9:35:39 og det siste skuddet ble hørt 9:40:03 (selvmord). I løpet av denne tiden drepte han 20 barn og 5 voksne ved skolen med en Bushmaster AR-15 med .223 (soft-point) ammunisjon. Han hadde også en Glock 20 (10mm hollow point) og en Sig Sauer P226 (9mm hollow point). Moren ble drept med en Savage MK II salongrifle (.22). I bilen ble det funnet en Izhmash Saiga halvautomatisk hagle. Jeg har gått gjennom deler av den offisielle rapporten og funnet en del rare ting, som jeg vil dele om det er interesse for det, men jeg kan begynne med det jeg synes er det mest interessante: Dette er fra den offisielle rapporten. Det ble ikke funnet DNA fra verken Adam Lanza eller moren (Nancy) på følgende (de er utelukket): En konvolutt merket med “For the young students of Sandy Hook Elementary School” funnet hjemme hos Adam Lanza (vi vet fortsatt ikke innholdet, så vidt jeg vet) Den brukte .22 patronen som ble funnet på gulvet på soverommet der moren ble drept Avtrekkeren til riflen som ble brukt under massakren (som skal ha tilhørt Nancy Lanza) Grepet til den samme riflen "Stokken" til riflen En ladet patron i et av magasinene som ble funnet Selve magasinet i riflen og området rundt Derimot ble det funnet DNA fra en annen dømt forbryter på noen av objektene: Konvolutten Tomhylsen (.22) som ble brukt til å drepe Nancy Lanza Det er naturlig å spørre seg hvem denne forbryteren er. Hvordan har hans DNA havnet her, og hvorfor blir det tilsynelatende ikke bedre etterforsket? Når det gjelder manglende DNA fra A. Lanza på noen av tingene (ladede patroner f.eks.) kan det forklares med at han var ekstremt forsiktig og brukte hansker for å hindre DNA-bevis, men det ville i så fall implisert at han regnet med å slippe unna dette i live og komme seg unna ustraffet, noe lite annet tyder på. At verken stokken på riflen eller magasinene har DNA derimot, er ... rart. Det som gjør det hele enda rarere er at det faktisk ble funnet DNA fra en dømt forbryter på den mystiske konvolutten og på tomhylsen fra .22 som drepte N. Lanza. ------------- Jeg har mer å komme med (fra offisielle kilder), men jeg tenkte at folk kunne få diskutere denne merkelige saken litt først. Det er flere DNA-bevis, og det er nok av rare ting å ta fra, men vi kan ta en ting om gangen. Alle konstruktive bidrag (ikke ting som "jødene gjorde det!" etc.) er velkommen. Om noen klarer å finne troverdig informasjon om noen av Lanza'ene er dette også relevant Jeg kommer til å poste flere rare fakta etter hvert, men dette får holde som en start Endret 29. oktober 2014 av pifler 1 Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Tok meg et 3 sekunds google søk for å finne ut at DNA fra Adam Lanza faktisk var på rifla: http://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/200lv6/adam_lanzas_dna_is_on_the_rifle_ignore_the/ Der blir også bildet du poster forklart. Ikke at man egentlig trenger DNA-bevis i denne saken her. Den er like opplagt som at Anders Behring Breivik var bak 22.juli. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Tok meg et 3 sekunds google søk for å finne ut at DNA fra Adam Lanza faktisk var på rifla: http://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/200lv6/adam_lanzas_dna_is_on_the_rifle_ignore_the/ Der blir også bildet du poster forklart. Ikke at man egentlig trenger DNA-bevis i denne saken her. Den er like opplagt som at Anders Behring Breivik var bak 22.juli. Det er fint at du etter et tre sekunder har satt deg inn i hele saken... "Ikke at man trenger DNA-bevis her"... Du har kanskje fått med deg at det er snakk om flere våpen her? Hadde du ikke bestemt deg på forhånd hadde du sett at den 3-sekunders etterforskningen din er DNA-testing av salongriflen som ble funnet hjemme hos ham. Merk at DNA på patronen IKKE stammer fra Lanza. Den rapporten jeg postet var DNA-testing av AR-15-riflen som ble brukt på skolen. DNA testing av håndtakene på bilen utelukker ham også der som kilde til DNA funn.... (kan også sees over) Tips til neste gang: bruk mer enn 3 sekunder på å sette deg inn i en sak før du uttaler deg, og ikke bruk reddit som kilde. Her er hele rapporten i tilfelle du vil bruke mer enn tre sekunder: https://docs.google.com/file/d/0B-YeEgq5sO7NOUVYVFh0MV9tM1k/edit?pli=1 Der blir også bildet du poster forklart. Kan du utdype? I bildet jeg postet står det at N. og A. Lansa er "eliminated as contributors to the DNA profiles from items..." Jeg vet ikke hvor stødig du er i engelsk, men "eliminated" betyr "utelukket", mer eller mindre. Det er gjort DNA funn, men ikke fra A. Lanza. At det ble funnet hans DNA på salonggeværet hans hjemme burde ikke komme som noen bombe, men det er rart at det ble funnet DNA på den tomme hylsen som ble brukt til å drepe moren hans, hvor han er utelukket som "contributor". Jeg vet at du har bestemt deg ganske greit her, men du kan få lov til å google deg frem til hvordan Adam Lanza døde... se hva du finner på tre sekunder Og du kan også få forklare hvorfor det ble funnet et uåpnet brev med "For the young students of Sandy Hook Elementary School" hjemme hos ham med DNA fra en dømt kriminell? Endret 26. oktober 2014 av pifler Lenke til kommentar
delfin Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Og siden jeg regner med du ikke gidder å bruke tre sekunder til på googling og å være detektivt, kan jeg hjelpe deg litt her: Igjen; dette er et annet våpen. Jeg listet opp de forskjellige våpnene i første post. Og til den utrolig dumme kommentaren om at dette er en sak av "Breivik-kaliber": Lenke til kommentar
delfin Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Er det noen som tror at det er deler av den offisielle historien som ikke stemmer 100%? Jeg synes det er rart at det skal finnes så mange forskjellige versjoner og mildt sagt merkelige ting i en sak som BURDE vært veldig opplagt... Her er det eneste bildet/videoen jeg så langt har sett av evakueringen av de 600+ elevene fra skolen: Problemet med dette bildet (som for øvrig har fått en pris for beste bilde), som gikk verden rundt, er at det ikke er tatt 14. desember 2012 som det sies, men under en tidligere øvelse. For de som skulle lure på om bildet er ekte; sammenlign f.eks. bilene på parkeringsplassen med bilene som vises på andre bilder/videoer fra den aktuelle dagen. Shannin Hicks, som tok bildet (dog en på en helt annen dag) blir her intervjuet av Time om hva som skjedde den dagen. Dette er kanskje ikke VELDIG rart (hvem ville ikke løyet litt om omstendighetene om de hadde hatt et så passende bilde liggende), men det føyer seg inn i rekken av rare ting... 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Er det noen som tror at det er deler av den offisielle historien som ikke stemmer 100%? Jeg synes det er rart at det skal finnes så mange forskjellige versjoner og mildt sagt merkelige ting i en sak som BURDE vært veldig opplagt... Her er det eneste bildet/videoen jeg så langt har sett av evakueringen av de 600+ elevene fra skolen: Problemet med dette bildet (som for øvrig har fått en pris for beste bilde), som gikk verden rundt, er at det ikke er tatt 14. desember 2012 som det sies, men under en tidligere øvelse. For de som skulle lure på om bildet er ekte; sammenlign f.eks. bilene på parkeringsplassen med bilene som vises på andre bilder/videoer fra den aktuelle dagen. Shannin Hicks, som tok bildet (dog en på en helt annen dag) blir her intervjuet av Time om hva som skjedde den dagen. Dette er kanskje ikke VELDIG rart (hvem ville ikke løyet litt om omstendighetene om de hadde hatt et så passende bilde liggende), men det føyer seg inn i rekken av rare ting... There is NO case that some conspiracy theorists are not convinced the official story is false because there is NO case that is airtight, ALL can never be explained. This includes the alternative conspiracy theory which generally requires ignoring more facts than the official story and it requires corruption and coordination on such a scale that ordinary secure people think approaches paranoia Inaccurate stock photos are used all the time in the media and school fire drills where children evacuate the schools are mandatory. Someone took a picture of it and the media got it Also, motivation of madmen like Lanza defies logic. Why wear gloves and a bulletproof vest? You must ask yourself first, why kill small children? This is no logical professional murderer, but rather a demented, tormented irrational mass murderer 4 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) There is NO case that some conspiracy theorists are not convinced the official story is false because there is NO case that is airtight, ALL can never be explained. This includes the alternative conspiracy theory which generally requires ignoring more facts than the official story and it requires corruption and coordination on such a scale that ordinary secure people think approaches paranoia Inaccurate stock photos are used all the time in the media and school fire drills where children evacuate the schools are mandatory. Someone took a picture of it and the media got it Also, motivation of madmen like Lanza defies logic. Why wear gloves and a bulletproof vest? You must ask yourself first, why kill small children? This is no logical professional murderer, but rather a demented, tormented irrational mass murderer First of all, I have not even mentioned anything about conspiracies; I'm just pointing out some of the insanely many holes/weird things in the official story. For all I know; the explanation could be as simple as the first responders, the medical team and the detectives investigating it did sloppy work, but there are definitely some even weirder aspects of this; like how when they decided to demolish the school all workers had to sign a confidentiality agreement. Inaccurate stock photos are used all the time in the media and school fire drills where children evacuate the schools are mandatory. Someone took a picture of it and the media got it This is not the case at all. The photo was first published in the local newspaper, and the women who took it still claims it was taken by her on the day of the massacre. It is NOT a stock photo which the media accidentally got its hands on. If you actually read my post (?) you would see the link to the interview with the photographer at Time Magazine. She still claimed (and probably would still do) that this was taken during the massacre, meanwhile it has been silently redacted. Here is a bigger link for you...maybe not that easy to overlook. The Story Behind the Iconic Photograph from Sandy Hook Now for another strange thing... Nancy Lanza was declared dead 14:25, shortly after the police had searched her house for the first time. Meanwhile in New York, Ryan Lanza (the brother of Adam) had "taken the day off", as his ID was found on the shooter and they initially thought that he was the shooter. The police had a warrant for his arrest and at about 14:30 he was taken by the police, where he said something along "please don't shoot me, it was my brother, he killed my mom too!". The police naturally asked him where he had gotten this information (that his mother was dead, she was declared dead 5 minutes earlier) and he told them that his father had given this information to him. Now; how did the father know that Nancy was dead? Paramedics didn't even enter the house until 10 minutes earlier. This is all in the public report. Also you can try to explain the weird DNA inconsistencies. I have mentioned some; but there are more. The shotgun, which was locked in the car the entire time had DNA from one of the victims, and so did another object (which one is redacted) found at Lanzas house. The murder weapon and the exterior of the car did not have Adams DNA (as shown before) but surprisingly DNA from another convicted felon was found on the casing of the bullet that killed Nancy. Here is one report describing how they found her. Another one states that they didn't find any persons until 14:08. Why David and Ryan both had the information that she was dead is mysterious to me.. And Ryans arrest: Todays little piece. And please; before responding with uninformed comments; please use a few seconds to check out the story behind the "stock photo" (I even linked to an interview in my post). I'm trying to keep to facts in this thread, and I suggest you (as in both of you) do the same. If you want to "debunk" anything I post, find facts. Endret 27. oktober 2014 av pifler 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Hvor ofte ser man barn som hylgråter/skriker under en øvelse? Jeg har vært med på diverse øvelser på skoler/barnehager, og det har jeg aldri opplevd. 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 There is NO case that some conspiracy theorists are not convinced the official story is false because there is NO case that is airtight, ALL can never be explained. This includes the alternative conspiracy theory which generally requires ignoring more facts than the official story and it requires corruption and coordination on such a scale that ordinary secure people think approaches paranoia Inaccurate stock photos are used all the time in the media and school fire drills where children evacuate the schools are mandatory. Someone took a picture of it and the media got it Also, motivation of madmen like Lanza defies logic. Why wear gloves and a bulletproof vest? You must ask yourself first, why kill small children? This is no logical professional murderer, but rather a demented, tormented irrational mass murderer First of all, I have not even mentioned anything about conspiracies; I'm just pointing out some of the insanely many holes/weird things in the official story. For all I know; the explanation could be as simple as the first responders, the medical team and the detectives investigating it did sloppy work, but there are definitely some even weirder aspects of this; like how when they decided to demolish the school all workers had to sign a confidentiality agreement. Inaccurate stock photos are used all the time in the media and school fire drills where children evacuate the schools are mandatory. Someone took a picture of it and the media got it This is not the case at all. The photo was first published in the local newspaper, and the women who took it still claims it was taken by her on the day of the massacre. It is NOT a stock photo which the media accidentally got its hands on. If you actually read my post (?) you would see the link to the interview with the photographer at Time Magazine. She still claimed (and probably would still do) that this was taken during the massacre, meanwhile it has been silently redacted. Here is a bigger link for you...maybe not that easy to overlook. The Story Behind the Iconic Photograph from Sandy Hook Now for another strange thing... Nancy Lanza was declared dead 14:25, shortly after the police had searched her house for the first time. Meanwhile in New York, Ryan Lanza (the brother of Adam) had "taken the day off", as his ID was found on the shooter and they initially thought that he was the shooter. The police had a warrant for his arrest and at about 14:30 he was taken by the police, where he said something along "please don't shoot me, it was my brother, he killed my mom too!". The police naturally asked him where he had gotten this information (that his mother was dead, she was declared dead 5 minutes earlier) and he told them that his father had given this information to him. Now; how did the father know that Nancy was dead? Paramedics didn't even enter the house until 10 minutes earlier. This is all in the public report. Also you can try to explain the weird DNA inconsistencies. I have mentioned some; but there are more. The shotgun, which was locked in the car the entire time had DNA from one of the victims, and so did another object (which one is redacted) found at Lanzas house. The murder weapon and the exterior of the car did not have Adams DNA (as shown before) but surprisingly DNA from another convicted felon was found on the casing of the bullet that killed Nancy. Here is one report describing how they found her. Another one states that they didn't find any persons until 14:08. Why David and Ryan both had the information that she was dead is mysterious to me.. And Ryans arrest: Todays little piece. And please; before responding with uninformed comments; please use a few seconds to check out the story behind the "stock photo" (I even linked to an interview in my post). I'm trying to keep to facts in this thread, and I suggest you (as in both of you) do the same. If you want to "debunk" anything I post, find facts. Like I said, no case is airtight, and when examined closely will show many inconsistencies and possible contradictions. The more important question is whether an alternate theory is more plausible given the available evidence. Incorrect photos, inconsistencies/ inaccuracies in times recorded, inability to find DNa for all presumed locations are all to be expected and pale in comparison to the more damning evidence So go ahead and nitpick inconsistencies in the details and ignore the bigger picture if you want, I am sure you will find like-minded individuals who will paint a more sinister picture than the overwhelming evidence suggests Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Hvor ofte ser man barn som hylgråter/skriker under en øvelse? Jeg har vært med på diverse øvelser på skoler/barnehager, og det har jeg aldri opplevd. Umulig ? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Hvor ofte ser man barn som hylgråter/skriker under en øvelse? Jeg har vært med på diverse øvelser på skoler/barnehager, og det har jeg aldri opplevd. Umulig ? Nei, men usannsynlig 3 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 There is NO case that some conspiracy theorists are not convinced the official story is false because there is NO case that is airtight, ALL can never be explained. This includes the alternative conspiracy theory which generally requires ignoring more facts than the official story and it requires corruption and coordination on such a scale that ordinary secure people think approaches paranoia Inaccurate stock photos are used all the time in the media and school fire drills where children evacuate the schools are mandatory. Someone took a picture of it and the media got it Also, motivation of madmen like Lanza defies logic. Why wear gloves and a bulletproof vest? You must ask yourself first, why kill small children? This is no logical professional murderer, but rather a demented, tormented irrational mass murderer First of all, I have not even mentioned anything about conspiracies; I'm just pointing out some of the insanely many holes/weird things in the official story. For all I know; the explanation could be as simple as the first responders, the medical team and the detectives investigating it did sloppy work, but there are definitely some even weirder aspects of this; like how when they decided to demolish the school all workers had to sign a confidentiality agreement. Inaccurate stock photos are used all the time in the media and school fire drills where children evacuate the schools are mandatory. Someone took a picture of it and the media got it This is not the case at all. The photo was first published in the local newspaper, and the women who took it still claims it was taken by her on the day of the massacre. It is NOT a stock photo which the media accidentally got its hands on. If you actually read my post (?) you would see the link to the interview with the photographer at Time Magazine. She still claimed (and probably would still do) that this was taken during the massacre, meanwhile it has been silently redacted. Here is a bigger link for you...maybe not that easy to overlook. The Story Behind the Iconic Photograph from Sandy Hook Now for another strange thing... Nancy Lanza was declared dead 14:25, shortly after the police had searched her house for the first time. Meanwhile in New York, Ryan Lanza (the brother of Adam) had "taken the day off", as his ID was found on the shooter and they initially thought that he was the shooter. The police had a warrant for his arrest and at about 14:30 he was taken by the police, where he said something along "please don't shoot me, it was my brother, he killed my mom too!". The police naturally asked him where he had gotten this information (that his mother was dead, she was declared dead 5 minutes earlier) and he told them that his father had given this information to him. Now; how did the father know that Nancy was dead? Paramedics didn't even enter the house until 10 minutes earlier. This is all in the public report. Also you can try to explain the weird DNA inconsistencies. I have mentioned some; but there are more. The shotgun, which was locked in the car the entire time had DNA from one of the victims, and so did another object (which one is redacted) found at Lanzas house. The murder weapon and the exterior of the car did not have Adams DNA (as shown before) but surprisingly DNA from another convicted felon was found on the casing of the bullet that killed Nancy. Here is one report describing how they found her. Another one states that they didn't find any persons until 14:08. Why David and Ryan both had the information that she was dead is mysterious to me.. And Ryans arrest: Todays little piece. And please; before responding with uninformed comments; please use a few seconds to check out the story behind the "stock photo" (I even linked to an interview in my post). I'm trying to keep to facts in this thread, and I suggest you (as in both of you) do the same. If you want to "debunk" anything I post, find facts. Like I said, no case is airtight, and when examined closely will show many inconsistencies and possible contradictions. The more important question is whether an alternate theory is more plausible given the available evidence. Incorrect photos, inconsistencies/ inaccuracies in times recorded, inability to find DNa for all presumed locations are all to be expected and pale in comparison to the more damning evidence So go ahead and nitpick inconsistencies in the details and ignore the bigger picture if you want, I am sure you will find like-minded individuals who will paint a more sinister picture than the overwhelming evidence suggests So how about posting some of this "overwhelming" evidence you claim exist? Overwhelming evidence of what? The most important question is; have we found the truth? It's rare to see cases like this where evidence is so inconsistent. You claim I am nitpicking; and to that I can just ask you to post some of your overwhelming evidence... i have searched high and low, but not found any. I'm curious No matter how you look at it; the questions I asked are valid. How can so much DNA be inconsistent/missing about the alleged single murderer, while it seems consistent in the case of this other "consistent felon"? Who is he? How can both Peter and Ryan Lanza know about the death of Nancy Lanza before it was announced anywhere? Most witnesses describe the shooter as wearing a mask. Where is that mask? By the way, there were overwhelming evidence for nuclear WMDs in Iraq in 2001 too. Go ahead and nitpick your best forensic evidence from the official reports Shown in photo are two identical jackets found on the passenger side of the car... 1 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Hvor ofte ser man barn som hylgråter/skriker under en øvelse? Jeg har vært med på diverse øvelser på skoler/barnehager, og det har jeg aldri opplevd. Hva skal dette bety? Hvor er disse barna som hylgråter og skriker? Hva er det du prøver å si egentlig? On a related note... Hvor ofte ser man foreldre som har mistet sin 6 år gamle datter i en skolemassakre som smiler og ler samme dag, før han vet at kameraet filmer? (her antar jeg litt, siden jeg vil tro at han ville forstått hvor rart det ser ut om han visste at kameraet filmer) Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hvor ofte ser man foreldre som har mistet sin 6 år gamle datter i en skolemassakre som smiler og ler samme dag, før han vet at kameraet filmer? (her antar jeg litt, siden jeg vil tro at han ville forstått hvor rart det ser ut om han visste at kameraet Helt normalt ifølge psykologene og forskere http://www.inquisitr.com/486693/sandy-hook-truthers-say-robbie-parker-video-is-evidence-of-hoax/ ....eller deltar forskerne i en konspirasjon ? Hva rare ting finner vi om disse folk.... Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Sandy Hook var en falsk flagg aksjon, satti gang av myndighetene for å få argumenter for å inndra våpene fra folket. Noe som forøvrig slo feil, bla fordi sandy Hook fort ble avslørt som en falsk flagg aksjon. I motsetning til mange andre slike falsk flag aksjoner, så var sandy Hook et skuespill, og ingen ble drept. Endret 28. oktober 2014 av Baltazar94 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Sandy Hook var en falsk flagg aksjon, satti gang av myndighetene for å få argumenter for å inndra våpene fra folket. Noe som forøvrig slo feil, bla fordi sandy Hook fort ble avslørt som en falsk flagg aksjon. I motsetning til mange andre slike falsk flag aksjoner, så var sandy Hook et skuespill, og ingen ble drept. Jada, med hjelp fra UFOer som kidnappet barna. 4 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Sandy Hook var en falsk flagg aksjon, satti gang av myndighetene for å få argumenter for å inndra våpene fra folket. Noe som forøvrig slo feil, bla fordi sandy Hook fort ble avslørt som en falsk flagg aksjon. I motsetning til mange andre slike falsk flag aksjoner, så var sandy Hook et skuespill, og ingen ble drept. Vær så snill; det var akkurat dette jeg IKKE ville skulle skje med tråden. Udokumenterte påstander som plasserer alle legitime spørsmål i samme bås som chemtrail-tinfoilhat-kategorien. Det er en haug med legitime spørsmål om hendelsesforløpet og ting som ikke har blitt godt forklart, og jeg ville satt stor pris på om bidrag her enten er dokumenterte unormale/merkelige ting som ikke er tullete konspirasjonsvås forklaringer på disse tingene Sandy Hook var en falsk flagg aksjon, satti gang av myndighetene for å få argumenter for å inndra våpene fra folket. Noe som forøvrig slo feil, bla fordi sandy Hook fort ble avslørt som en falsk flagg aksjon. I motsetning til mange andre slike falsk flag aksjoner, så var sandy Hook et skuespill, og ingen ble drept. Jada, med hjelp fra UFOer som kidnappet barna. Legitime spørsmål: jeg synes det er veldig rart at både Peter og Ryan Lanza tydeligvis visste at moren var død omtrent før noen andre gjorde det. Det er også rart at man både kan høre, og det er dokumentert skyting fra skolen etter 09:40:03, tidspunktet da Adam Lanza ifølge rapportene tok selvmord. En annen rar ting er hvordan de fleste politifolkene i sine rapporter snakker om et inngangssår på baksiden av hodet til Lanza (han har altså skutt seg selv i bakhodet !?), mens det i obuksjonsrapporten er "intraoral". Fra den offisielle rapporten: Fra den offisielle rapporten; Book 1, 00263454.pdf Side 191: "Trajectory documentation, locations of blood-like stains, tissue, hair, and the shooter's body are all consistent with the shooter standing and facing in an east direction at the time of receiving a suspected self-inflicted gunshot wound to the right side of his head." Side 190: "A black colored "Flexfit" canvas "boonie-styled" hat was located on the floor northeast of the suspect. This hat was seized as Exhibit #21. This hat had blood-like stains, hairs and a hole consistent with a bullet hole in the forward portion of the top of the hat. This hole was consistent with having been worn by the shooter at the time the shooter received a bullet to the right rear lower portion of his head which exited out the top forward portion of his head and hat." Og... This hat had blood-like stains, hairs and a hole consistent with a bullet hole in the forward part of the top of the hat. This hole was consistent with having been worn by the shooter at the time the shooter received a bullet to the right rear lower portion of his head which exited out the top forward portion of his head and hat... Fra obduksjonsrapporten: Bildet av drapsvåpenet, en Glock 20. Jeg kan se om jeg finner et bilde som bedre viser at det sitter fast hår i siktet, men dette er beskrevet både i de offisielle dokumentene og på bilder. Det rimer dårlig med å skyte seg i munnen, eller hva? Hvorfor sier politifolk (og bildebevis) at han ble skutt i bakhodet (eller en plass med hår i det minste), mens obduksjonsrapporten sier at han skjøt seg i munnen? (For øvrig ble det funnet to tomhylser fra dette våpenet.) For de som ønsker Det med å holde seg saklig og til beviser gjelder forsåvidt begge sider her. Ellers har ingen gitt en god forklaring på hvorfor DNA fra Lanza ikke ble funnet på ammunisjonen eller selve våpenet som ble brukt på skolen (AR-15), eller på bilen for den saks skyld. Det ble funnet DNA, men ikke fra Lanza. Har han planlagt dette så godt at han har fått en ukjent tredjepart til å lade alle magasiner? DNA funnet på den tomme patronen som drepte moren tilhører heller ikke Lanza, men en annen "convicted felon". Hva om f.eks. Lanza hadde en eller flere medhjelpere? Det trenger ikke å være snakk om en konspirasjon en gang, men de faktiske bevisene stemmer dårlig med den offisielle forklaringen. Jeg trekker ingen konklusjoner, jeg peker bare på åpenbart ulogiske ting. Endret 29. oktober 2014 av pifler 1 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 Selv om det virker ganske meningsløst, siden de eneste som svarer her enten er "chemtrail"-folk, eller folk som bare har lest forsiden på VG og konkludert med at alt er sant, og dermed knapt gidder å lese det jeg skriver før de gjør et tre-sekunders google søk i et håpløst forsøk på å "debunke", så poster jeg like godt et innlegg til... Er dette photoshoppet? Det er et av bildene av "Parker"-familien... Eller hva med dette? Det ble lenge hevdet at det første bildet definitivt ikke var photoshoppet av ... "skeptikerne", men det er det altså, ifølge fru Parker (nå). Et hint til det andre bildet; ja, det er definitivt photoshoppet. Er det flere bilder som kan være photoshoppet i denne saken? Dette bildet ser definitivt photoshoppet ut for min del, men hvem vet.. det finnes ingen normale bilder av Adam Lanza å sammenligne med. Hvis noen finner et normalt bilde er det bare å dele 1 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 Herremin! Der klarte jeg å slette hele innlegget, men poenget mitt var at photoshop kan brukes og blir brukt... Her er flere bilder av Adam Lanza: For min del ser det ikke helt ut som samme person (blå og brune øyne, forskjell på nesen etc). Her er for øvrig et annet bilde som jeg ikke får helt til å gå opp (skyggene er for ulike): Det kan jo være bare tilfeldigheter, og uansett blir det et sidespor Poenget var at veldig mange nektet på at det bildet jeg postet i forrige post var manipulert (jeg fikk det aldri til å gå opp) og så ramlet jeg tilfeldigvis over bloggen til moren der hun forklarer hvordan hun har photoshoppet for å få til et fint familiebilde 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå