errgo Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hvor kan jeg få tak i slikt med norsk (eller dansk) tastaturoppsett. Vil ha et uten numerisk tastatur (ca. 30-35cm bredt), eller evt. med nummertastene på venstre side. Helst med noenlunde normal størrelse på tastene (i alle fall de alfanumeriske) og qwerty oppsett. Så noen fra IBM på it-butikken, men de kosta jo nesten 2000kr :sad: Grunnen til dette er at pga. mus og tastatur plasseringen min, så er det vanskelig og ubehagelig å skrive med høyrehånda, den kommer i 45 graders vinkel, mens venstrehånda er helt rett. Dersom jeg flytter tastaturet og musa lenger mot høyre, så blir musa ubehagelig å bruke og jeg risikerer å få senebetennelse igjen (risikerer jo forsåvidt det nå også, så keitete som tastaturet er plassert) Lenke til kommentar
house Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 så ett sånn "laptop" tastatur som er til PC på expert en tid til bake.. løp dit å se ? Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Ta en titt på chlas olson. De har sånne trøkketurer for en rimelig penge. Kanskje et med mousepad er noe for deg? Lenke til kommentar
errgo Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Jeg var inne på Clas Ohlson og kikket, de hadde dessverre kun tastatur i standard størrelser. Antar at med mousepad så mener du slikt en trackball? Et slikt er ikke aktuelt, siden jeg bruker maskinen til å spille med også. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 nytt pc bord eller pult IKEA 2000kr *hint* *hint* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå