Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker jenter at man slikker klitorisen

Mopi

Anbefalte innlegg

Vet at fleste liker å bli fingret som foreplay før man setter i gang.

Utifra det jeg har hørt, så kan man gli hånden i en sirkel form der hvor klitorisen er, litt i nærheten av den men ikke på selve klitrosen. Eller så kan man ha en finger og en finger på hver side av klitorisen som kan være litt tett nærme den. Som en slags teaser før man på en måte øker tempoet. Altså ikke på selve klitorisen men i nærheten av den.

Men vet liksom ikke om jenter vanligvis liker at noen slikker klitorisen.

Noob, jeg vet :p

Endret av Mopi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slikke klitorisen er vel det man gjør når man... slikker noen. Noen liker det, noen liker det ikke. Spørs også hva du selv liker. Ikke alle smaker like godt der nede osv. Ville vært forsiktig om dere er litt ukjente med hverandre/fremmede/flaue eller noe, da det godt kan hende jenta er flau over underlivet sitt og kanskje ikke helt vil du skal ha ansiktet opp i der.

Er mye forskjellig forspill for jenter, trenger ikke nødvendigvis være fingring, trenger strengt tatt ikke ta på hverandre i underlivene en gang.

Men vet egentlig ikke helt hva spørsmålet ditt er..? Hvordan man gjør xx og xx? Om jenter liker xx og xx?

Lenke til kommentar

Blir nesten som å tenke for seg hvordan en gutt ville likt penisen sugd. Man må på en måte være forsiktig på en måte. Bortsett fra at jenter sitt organ er mer følsomt tror jeg.

Så om en for eksempel skulle ha rubbet toppen av penis hodet si ville det blitt feil :p

Men runker man på riktig måte så går det. Litt sånn forhud regler. Men å suge eller slikke går uansett. Men må på en måte starte forsiktig før man øker nivået.

Korrekt meg om jeg har oversett noe.

Høres kanskje litt tåpelig ut. ^^

Endret av Mopi
Lenke til kommentar

Jenter sin klitoris er betydlig mye mer følsom enn hodet til gutten.

Kjæresten min elsker når jeg slikker henne på klitorisen, hun liker det også best om jeg bare bruker tippen av tungen min fram og tilbake veldig fort. Noen liker at du er rolig med tungen, andre liker at du er mer voldsom med tungen. :)

Anonymous poster hash: d4fea...cb2
Lenke til kommentar

jeg liker det ikke, det er alt for følsomt og nesten vondt..

Anonymous poster hash: 2454b...8a6

Takk. Tror jeg har litt kunnskap om hvordan det funker. Folk er folk på en måte med forskjell på hva de liker.

Lenke til kommentar

jeg liker det ikke, det er alt for følsomt og nesten vondt..

Takk. Tror jeg har litt kunnskap om hvordan det funker. Folk er folk på en måte med forskjell på hva de liker.

ja det er nok veldig individuelt, noen tåler at den blir sugd feks mens andre er for følsomme. det beste for meg er å bruke hele hånden litt over der istedenfor rett på, eller bli fingret. kan gjerne bli slikket men ikke når det er fokusert på klitten. over hele er greit. tror ikke det er noen fasit, man må bare se an på jenta hva hun liker

Lenke til kommentar

Erfaringsmessig så er det ikke dumt å gå ned på dama iblant. Godt er det også om det ikke lukter.

Husk at dama ikke skal lukte noe særlig nedentil. Hvis det lukter funky selv etter at hun er relativt ferskt nydusjet så har hun antageligvis sopp eller noe annet rart. Det er dessverre veldig vanlig.

Ellers så er det bare jeg som er så sykt uheldig.

edit: flettet dobblepost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tror nok kanskje du har vært litt uheldig.

Det er veldig godt ja :)

for du vet hvor ofte en fyr som slikker fitte kommer over ei som ikke lukter nydusjet?

Røplete fyll en lødagskveld, dansing, svetting, dra med seg en fyr hjem fra byen, tror du fitta di lukter nydusjet da? think again..... heldigvis er mange jenter flinke med hygiene der nede og det settes pris på.

Lenke til kommentar

Jeg bare håper og optimistisk tenker at folk er hygieniske og tar seg en dusj før de stikker på byen etc. Mulig jeg tar feil. Mulig folk ikke gjør det.

Mulig det lukter fælt etter en bykveld, mulig det ikke gjør det... Må vel ikke stinke der nede selv om man har vært på byen. Jaja, whatever. Det er vel ikke noe å lage et nummer ut av.

Lenke til kommentar

for du vet hvor ofte en fyr som slikker fitte kommer over ei som ikke lukter nydusjet?

Røplete fyll en lødagskveld, dansing, svetting, dra med seg en fyr hjem fra byen, tror du fitta di lukter nydusjet da? think again..... heldigvis er mange jenter flinke med hygiene der nede og det settes pris på.

Nå vet jeg ikke hvilke damer du vanker med, men utifra denne beskrivelsen er antallet svært lavt eller du søker opp konstant de damene som ikke gidder å ta seg en kjapp tur på badet for å gjøre seg klar før man koser seg.

Du vet, "tur på do" betyr ikke alltid at de skal pisse...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvilke damer du vanker med, men utifra denne beskrivelsen er antallet svært lavt eller du søker opp konstant de damene som ikke gidder å ta seg en kjapp tur på badet for å gjøre seg klar før man koser seg.

Du vet, "tur på do" betyr ikke alltid at de skal pisse...

ånei du, damene jeg vanker med er i absolutt mest sinnsykt høyeste sjikt, enorme mengder av dem også, forsøkte bare å beskrive den "gjennomsnittlige" student-dama i posten, vi har alle vært på det nivået en gang i tiden.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...