Bekir Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Untitled Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Et syn jeg ikke var uvant med i løpet av mine 17 vintre i India, men dette er så definitivt ikke India for det ser jeg både på omgivelsene og kvegrasen. Kan selvfølgelig bomme når jeg tenker den grønne øya Ca. 2,5 timers flytur fra Oslo. Kanskje litt mer luft foran trioen mot høyre for å gi inntrykk av at de er på vei inn i bildet. Avløpsrøret oppe i venstre hjørnet vill jeg klona vekk. Muligens burde den pinnen som stikker ut fra bygningen til høyre og kanskje fragmentet av tak lenger opp der også fått smake kloner'n. Selvfølgelig bare kosmetiske småting dette, men det høyner bildet. Fjerner du noe sånt som halvparten av forgrunnen og får et liggende panoramaformat så vil faktisk den formen passe godt til det vi ser i bildet. Kanskje kunne du gi et klikk for skarphet skyld, men det er nok mest en smaksak. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg