Emils. Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Tirsdag 28. Oktober kommer Sony med en utrolig kul funksjon, Share Play. Her er to videoer som viser konseptet: Vel, om denne funksjonene fungerer som Sony annonserer, så er det genial. Da tenkte jeg også det kunne vært fint å samle folk som ønsker å "dele" på spillene sine med andre her inne. Fin måte å prøve nye spill, prøve gamle spill eller samarbeide i Online spill. Uansett, bruk tråden til å dele, hjelpe og diskutere. Viktigste av alt, hold denne tråden kun til Share Play så den er ryddig og fin for nye medlemmer også. Kan opprette en liste med PSN navn til folk som ønsker å dele spill slik at man kan finne nye medlemmer. Så bare legg ved PSN, så legger jeg dere til. PSN Emils1991 (Emils.) Endret 25. oktober 2014 av Emils. 4 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Utrolig kult opplegg. Ville bare være med på diskusjonen akkurat nå så får vi se senere. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hei hei, dette blir bra. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Ser virkelig fram til dette. Noen som har Knack og Trials Fusion? Vil gjerne teste ut de spillene Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Trials Fusion kan blir "frustrerende" å spille over share play.Det er et spill som handler om å trykker på rett knapp innen for millisekunder.Så med lag på linjen da, vil det være nesten "umulig" å klare vanskelige hinder. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 I tillegg finnes det en demo av spillet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Blir veldig spennende å se hvordan det fungere i praksis. Fungerer det utmerket er det faktisk en aldri så liten revolusjon innen konsoll. Digitalt utlån mellom kompiser, wow. Love it! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 PS4 Share Play sessions will be capped at 720p and have a limited frame rate, Sony has confirmed to VideoGamer.com.While the caps do not affect the host (1080p titles will continue to output at 1080p on the host's TV), they may affect the gameplay experience of the guest, with the quality of the Share Play stream determined by both users' internet connection.The resolution on the guest's TV will automatically scale up and down based on the quality of the connection, and while Sony has not stated exactly what the frame rate cap will be, an early demonstration shown to VideoGamer.com suggests it could be around 30fps. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Høres fornuftig ut. Så får en se hvordan det fungerer i morgen da... Og om det blir en stor suksess så skal en ikke se bort ifra at oppløsning vil øke i tiden fremover. Fps vil nok være maks 30fps uansett pga båndbredde. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 Spent på responstiden også. Den er vel relevant ved skytespill. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 Noen som er med på å teste Share Play i løpet av dagen? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Vet du når det kommer da? Har en fremføring i morgen som jeg må sitte og forberede i hele kveld, men ellers kunne jeg kanskje prøvd å snike inn en halv time med testing av Share Play. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 Har kommet allerede det. Lenke til kommentar
Sortebillen Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Har litt problemer med Share Play. Testet funksjonen på FIFA 15 med en kamerat (jeg eier ikke FIFA selv). La merke til at bildet ikke tilpasset seg TV-skjermen min, bildet var zoomet noe inn. Gjorde at jeg feks ikke fikk sett resultat/tid tavla øverst i høyre hjørnet. Ellers føltes spillinga litt hakkete/treg for meg. Begge har fibernett, så forbindelsen burde vel vært god.. Hjelp/tips? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 FIFA 15 er bugga på PS4. Skjermen passer ikke bildet til mange. Fucka spill sånn sett. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) testa med trials og infamous i går å merka bare noen små drops i infamous av og til da kompisen min kjørte wifi tilkobling, og det med skjermen er for stor kan kanskje endres via å senke kvaliteten, dette velges før man kobler seg opp i partychatten Endret 29. oktober 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hvordan får dere til share play?.. uansett kor bra internett tilgang eg har så detter det ut heile tiden. Og tar eg nettverks test på PS4 instillinger er alt i orden, men tar eg det på shareplay får eg alltid lav og bare 2-5gule streker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå